گوشی تاشو سه لایه هواوی با نام Mate XT عرضه می‌شود - تکفارس 
گوشی تاشو سه لایه هواوی با نام Mate XT عرضه می‌شود - تکفارس 

گوشی تاشو سه لایه هواوی با نام Mate XT عرضه می‌شود

فرزاد اسرافیلی
۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - 16:41
گوشی Mate XT

شرکت هواوی با انتشاری تریلری مرموز نام گوشی تاشو سه لایه خود را فاش کرد.

گوشی هوشمند پریمیوم بعدی هواوی قرار است همزمان با رویداد آیفون ۱۶ در چین روانه بازار شود. این شرکت به تازگی فاش کرده است این گوشی تاشو با نام Mate XT عرضه خواهد شد. با این حال، اولین تریلر ویدیویی هواوی نکات کمی در مورد ماهیت سه لایه این گوشی ارائه می‌دهد.

در تیزر جدید هواوی ابتدا یک بازیگر وارد صحنه شده و پس از روشن کردن لوازم برقی، به غروب آفتاب خیره می‌شود.در این ویدیو خبری از ریچارد یو مدیرعامل با یک گوشی هوشمند جدید در دست نیست. به تازگی عکس ریچارد با گوشی جدید در دست در فضای مجازی منتشر شده بود و طرفداران امیدوار بودند در این ویدیو نیز شاهد آن باشند.

سرنخ‌های کمی در کلیپ درباره طراحی احتمالی گوشی Mate XT وجود دارد. در این ویدیو شمارش معکس نمایش داده شده و در آخر عبارت Ultimate Design در کنار گوشی نمایان می‌شود. همچنین قابلیت تاشو سه لایه و نحوه باز و بسته شدن این گوشی در این ویدیو نشان داده نمی‌شود.

گوشی Mate XT

Digital Chat Station افشاگر معروف معتقد است پشتیبانی این گوشی تاشو از چندین حالت‌ جدید می‌تواند توجهات علاقه‌مندان به فناوری را از گوشی‌های هوشمند تاشو «معمولی‌تر» دور کرده و به خود جلب نماید.

طبق این گزارش، تعداد معدودی از شرکت‌های نام آشنای از جمله شیائومی، اوپو و احتمالاً تکنو که ظاهراًدر حال توسعه گوشی سه لایه هستند، نمی‌توانند تا سال ۲۰۲۶ محصول جدید هواوی را به چالش کشیده و با آن رقابت کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید