تصاویر رسمی تبلت گیمینگ رد مجیک با طراحی عجیب منتشر شد - تکفارس 
تصاویر رسمی تبلت گیمینگ رد مجیک با طراحی عجیب منتشر شد - تکفارس 

تصاویر رسمی تبلت گیمینگ رد مجیک با طراحی عجیب منتشر شد

افشین نوری
۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - 15:04
رد مجیک گیمینگ پد

رد مجیک خود را برای معرفی تبلت رد مجیک گیمینگ پد آماده می‌کند و حالا تصاویر رسمی آن منتشر شده است.

تبلت رد مجیک گیمینگ پد ظاهرا در دو مدل ۱۰.۹ و ۱۲.۴ اینچی معرفی خواهد شد و هر دو مدل احتمالا طراحی یکسانی خواهند داشت و ممکن است برخی مشخصات آن‌ها مانند سایز نمایشگر، پردازنده و ظرفیت باتری متفاوت باشد.

به گفته رد مجیک این تبلت در دو رنگ Deuterium Transparent Silver Wing و Deuterium Transparent Dark Night معرفی خواهد شد. در پنل پشتی آن یک ماژول دوربین برجسته وجوددارد که در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته و یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، فلاش LED و نورپردازی RGB را در داخل خودش جای داده است.

رد مجیک گیمینگ پد

در پایین این ماژول، یک نوار شفاف عمودی وجود دارد که متونی مانند «Cooling System» ، «Snapdragon 8 Gen 3 Leading Version» و «Red Magic» روی آن دیده می‌شود. در لبه پایینی تبلت گیمینگ پد یک جفت بلندگو، یک میکروفون و یک درگاه USB-C وجود دارد.

همچنین در لبه راست این تبلت یک دکمه پاور، یک دکمه ناشناخته و یک جفت میکروفون وجود دارد. در سمت چپ آن نیز رابط‌هایی برای وصل کردن صفحه کلید وجود دارد. در ضمن، در قسمت مرکزی پنل پشتی آن لوگوی برند دیده می‌شود.

تبلت رد مجیک گیمینگ پد احتمالا دارای نمایشگر ۱۰.۹ اینچی LCD با رزولوشن ۲.۸K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز خواهد بود و از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نسخه Leading، رم LPDDR5x، حافظه UFS 4.0 و باتری ۱۰۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ واتی بهره خواهد برد.

همچنین گفته می‌شود این تبلت دارای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. علاوه بر این نسخه، نسخه دیگری با صفحه‌نمایش ۱۲.۴ اینچی LCD و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ وجود خواهد داشت که به احتمال زیاد از باتری بزرگتری بهره خواهد برد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید