گوشی پیکسل ۹a گوگل با تراشه تنسور G4 و مودم قدیمی عرضه می‌شود - تکفارس 
گوشی پیکسل ۹a گوگل با تراشه تنسور G4 و مودم قدیمی عرضه می‌شود - تکفارس 

گوشی پیکسل ۹a گوگل با تراشه تنسور G4 و مودم قدیمی عرضه می‌شود

محمدامین حیدری
۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - 12:30
پیکسل 9a گوگل مودم قدیمی

براساس گزارشی تازه، گوگل قصد دارد گوشی پیکسل ۹a گوگل را به تراشه تنسور G4 و مودم قدیمی اگزینوس ۵۳۰۰ مجهز کند.

این شرکت به تازگی از مدل‌های استاندارد، پرو، پرو XL و پرو فولد سری پیکسل ۹ رونمایی کرده است که همگی از تراشه تنسور G4 بهره می‌برند اما گوشی پیکسل ۹a تنها مدل از این سری به شمار می‌رود که تاکنون معرفی نشده است. با این حال، شایعات حاکی از آن هستند که این گوشی احتمالا بین ماه مارس و می عرضه خواهد شد.

آن‌طور که پیداست، گوگل به جای مودم اگزینوس ۵۴۰۰ که دارای عملکرد خنک‌تر و بهینه‌تری است، از مودم قدیمی اگزینوس ۵۳۰۰ در گوشی پیکسل ۹a استفاده کند. این بدان معناست که گوشی آینده گوگل از قابلیت اتصال ماهواره‌ای بهره نمی‌برد؛ همچنین عملکرد شبکه این دستگاه با سایر مدل‌های سری پیکسل ۹ که دارای مودم جدیدتر هستند، یکسان نخواهد بود.

به‌نظر می‌رسد گوگل این تغییر را برای تبدیل پیکسل ۹a به یک محصول مقرون‌به‌صرفه اعمال کرده است. البته پیش از این، یک شایعه دیگر نیز به این موضوع اشاره کرده بود. بنابراین، گزارشی که اخیرا منتشر شده، ادعای مطرح شده پیشین را تائید می‌کند. علاوه‌بر این، نکته دیگری نیز وجود دارد که باید به آن توجه کرد.

اگرچه پیکسل ۹a از تراشه تنسور G4 بهره می‌برد اما بسته‌بندی پلاستیکی این تراشه متفاوت است که باعث افزایش ضخامت بدنه و دمای گوشی و همچنین کاهش قیمت آن می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید