جزئیات شارژ گوشی گلکسی اس ۲۴ FE سامسونگ مشخص شد - تکفارس 
جزئیات شارژ گوشی گلکسی اس ۲۴ FE سامسونگ مشخص شد - تکفارس 

جزئیات شارژ گوشی گلکسی اس ۲۴ FE سامسونگ مشخص شد

فرزاد اسرافیلی
۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - 11:49
شارژ گوشی گلکسی اس 24 FE

به تازگی جزییات مربوط به شارژ گوشی گلکسی اس ۲۴ FE فاش شده است که کاربران را بسیار ناامید کرده است.

بنا به شایعات، احتمالاً به زودی حداکثر در ماه اکتبر شاهد عرضه گوشی گلکسی  اس ۲۴ FE سامسونگ باشیم. این گوشی هوشمند به تازگی توانسته است گواهی FCC را کسب کند و بدین ترتیب قادر به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم معکوس ۹ واتی خواهد بود.

اکنون گواهینامه TUV مشخصات شارژ این گوشی هوشمند را فاش کرده است که البته خبر خوبی برای طرفداران نمی‌باشد. طبق این گواهی گوشی اس ۲۴ FE مشابه مدل قبلی خود حداکثر سرعت شارژ ۲۵ وات خواهد داشت. بنابراین مدل FE سامسونگ نیز نتوانست حداقل ۴۵ وات را پشتیبانی کند. ۴۵ وات حداکثر توان محصولات سامسونگ می‌باشد. حالا شاید بتوان این اقدام را در جهت کاهش هزینه‌ها تلقی کرد.

گلکسی اس ۲۴ FE مجهز به چیپست داون کلاک شده اگزینوس ۲۴۰۰ می‌باشد. بدین ترتیب استفاده از چیپست دوان کلاک شده به جای معمولی را می‌توان تنها تفاوت آشکار مدل FE نسبت به اس ۲۴ معمولی دانست.

تشخیص تفاوت در طراحی اس ۲۴ FE و اس ۲۳ حداقل در قسمت پشتی بسیار دشوار باشد. البته، سامسونگ می‌تواند با عرضه اس ۲۴  FE با رنگ‌های جدیدی که در مدل قبلی خود وجود نداشت، کار را آسان‌تر کند. باید منتظر ماند و دید محصول نهایی چگونه از آب در خواهد آمد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید