نسخه ارزان‌تر مجیک کیبورد اپل از راه می‌رسد - تکفارس 
نسخه ارزان‌تر مجیک کیبورد اپل از راه می‌رسد - تکفارس 

نسخه ارزان‌تر مجیک کیبورد اپل از راه می‌رسد

افشین نوری
۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - 20:05
نسخه ارزان‌تر مجیک کیبورد

طبق یک گزارش جدید ظاهرا اپل روی یک نسخه ارزان‌تر مجیک کیبورد کار می‌کند که در سال ۲۰۲۵ برای آیپد عرضه خواهد شد.

بلومبرگ گزارش داده است که طبق اطلاعات به دست آمده از زنجیره تامین اپل، این شرکت در حال کار روی نسخه ارزان‌تر مجیک کیبورد است.

این کیبورد احتمالا سال آینده به همراه سری آیفون ۱۷ معرفی خواهد شد و با مدل‌های معمولی آیپد قابل استفاده خواهد بود.

اپل اخیرا یک مجیک کیبورد ۳۵۰ دلاری برای آیپدهای پرو عرضه کرده است که به طور کلی برای اکثر کاربران قیمت بالایی محسوب می‌شود.

در حال حاضر امکان خرید مجیک کیبورد فولیو برای آیپد نسل ۱۰ اپل به قیمت ۲۵۰ دلار وجود دارد که انتظار می‌رود نسخه ارزان‌تر حتی قیمت پایین‌تری نسبت به آن داشته باشد.

اپل اخیرا در رویداد «Let Loose» از جدیدترین نسخه مجیک کیبورد برای آیپد پرو M4 با ترک‌پد بزرگتر رونمایی کرد.

این مدل جدید کیبورد آی‌پد، طوری طراحی شده است که بر خلاف مدل قبلی، مستقیماً نیاز کاربران حرفه‌ای را برآورده می‌کند. این مدل نازک‌تر و سبک‌تر بوده همچنین دارای ترک‌پد بزرگ و ردیفی از کلیدهای جدید است.

پیش از این رویداد، پیش بینی می‌شد صفحه کلید مجیک اپل ساختار آلومینیومی جدید داشته باشد. در عوض، اپل صفحه‌کلید را نازک‌تر و سبک‌تر از قبل طراحی کرده است، و دو ویژگی را به آن اضافه کرده است.

ردیف کلید جدید در مجیک کیبورد باعث دسترسی سریع به کنترل‌های کلیدی مانند تنظیم صدا و روشنایی، پخش/مکث و غیره می‌شود. همچنین کلید Escape نیز در این نسخه تعبیه شده است.

اپل اندازه ترک‌پد مجیک کیبورد را به میزان قابل توجهی افزایش داده و آن را نسبت به لمس حساس‌تر کرده است. این کیبورد همچنبن یک تکیه‌گاه کف دست آلومینیومی دارد که تجربه تایپ کردن را بیشتر شبیه به مک می‌کند.

این مدل جدید مانند نسخه قبلی در دو رنگ سیاه و سفید عرضه می‌شود. نسخه سیاه رنگ یک تکیه گاه کف دست آلومینیومی مشکی رنگ و نسخه سفید رنگ تکیه گاه کف دست آلومینیومی نقره‌ای دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید