مشخصات و تاریخ معرفی تبلت گیمینگ رد مجیک اعلام شد - تکفارس 
مشخصات و تاریخ معرفی تبلت گیمینگ رد مجیک اعلام شد - تکفارس 

مشخصات و تاریخ معرفی تبلت گیمینگ رد مجیک اعلام شد

محمدامین حیدری
۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - 13:41
تبلت گیمینگ رد مجیک

برند رد مجیک با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده است که تبلت گیمینگ خود را در تاریخ ۵ سپتامبر با تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی خواهد کرد.

استفاده از این تراشه موجب می‌شود تا تبلت گیمینگ رد مجیک عملکرد فوق‌العاده‌ای برای رقابت با گوشی پرچمدار این برند یعنی ۹S پرو ارائه دهد. این تبلت به یک نمایشگر ۲.۸K با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۸۴۰ هرتز مجهز شده است؛ همچنین شاهد استفاده از یک سیستم صوتی شامل چهار بلندگوی خطی با پشتیبانی از DTS:X Ultra در تبلت گیمینگ رد مجیمک هستیم که تجربه صوتی بی‌نظیری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

رد مجیک برای حفظ عملکرد فوق‌العاده تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و جلوگیری از افت آن به دلیل گرما، از سیستم خنک‌کننده نه لایه PAD Magic Cooling ICE 2.0 در تبلت خود استفاده کرده است که شامل یک فن قدرتمند، کانال‌های گردش هوای سه بعدی داخلی، لوله‌های حرارتی کامپیوترهای شخصی و مواد مختلف برای دفع حرارت می‌باشد.

تبلت گیمینگ رد مجیک همچنین دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی سلفی است. اگرچه جزئیات دیگری از این تبلت در دسترس نیست اما مشخصات اعلام شده موجب می‌شوند تا تصویری کلی از آن در ذهن داشته باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید