بسته‌های اقامتی ویژه تعطیلات در هتل ارم تهران - تکفارس 
بسته‌های اقامتی ویژه تعطیلات در هتل ارم تهران - تکفارس 

بسته‌های اقامتی ویژه تعطیلات در هتل ارم تهران

تکفارس
۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - 14:18
بسته‌های اقامتی ویژه تعطیلات در هتل ارم تهران

در شهر تهران به‌عنوان پایتخت ایران هتل‌های زیادی با امکانات و خدمات مختلف برای اقامت چند روزه وجود دارند. در این میان اگر به فکر اقامت در هتلی هستید که در کنار امکانات و خدمات خوب، قیمت مناسبی نیز داشته باشد؛ هتل ارم تهران گزینه جذابی خواهد بود. البته این هتل در برخی از روزهای سال نیز تخفیف‌های خوبی برای مسافران خود در نظر می‌گیرد تا بتوانند با قیمتی مقرون‌به‌صرفه برای چند روز به تهران سفر کنند و در هتلی خوب اقامت داشته باشند. در ادامه کمی بیشتر با این هتل و ویژگی‌های آن آشنا می‌شویم.

کمی درباره هتل ارم تهران

یکی از هتل‌های چهارستاره بزرگ که در یکی از نقاط خوش‌آب‌وهوای شمال پایتخت در تپه‌های عباس‌آباد قرار گرفته، هتل ارم تهران است. این هتل نزدیک به مجموعه‌های فرهنگی بزرگی مانند کتابخانه ملی، باغ‌موزه دفاع مقدس، گنبد مقدس و پل طبیعت قرار دارد.

همچنین از ویژگی‌های دیگر این هتل، برخورداری از ۷۲ باب اتاق و سوئیت مجهز به لوازم لوکس و مجلل است. درعین‌حال تمامی اتاق‌ها دارای یک تراس بزرگ با چشم‌اندازی خوب از شهر تهران هستند؛ بنابراین شاید بد نباشد چای عصرگاهی خود را در تراس میل کنید و لذت ببرید.

هتلی با ویژگی‌های خاص

اگر دوست دارید در هتلی اقامت کنید که بخشی از عواید آن به افراد نیازمند تعلق بگیرد، اقامت در هتل ارم تهران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. جالب است بدانید که این هتل وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است و به همین دلیل بخش عمده درآمد آن صرف نگهداری و تحصیل ایتام و امور خیریه می‌شود.  

تخفیف‌های خوب برای اقامت در هتل ارم تهران

همان‌طور که بیان شد هتل ارم تهران در دسته هتل‌های چهارستاره و لوکس قرار دارد که از نظر قیمتی نیز اقامت در آن تقریباً گران است. اما این هتل نیز مانند سایر هتل‌های ایران در برخی از روزهای سال تخفیف‌ها و بسته‌های اقامتی خوبی را برای اقامت مسافران خود در نظر می‌گیرد. به‌طور مثال حالا که در روزهای گرم تابستانی و مردادماه هستیم، این هتل نیز بسته‌های تخفیفی اقامتی ارائه می‌کند و در برخی روزها با تخفیفی حدود ۲۲ درصد و حتی بیشتر، می‌توان در اتاق‌های آن اقامت داشت. البته برای رزرو اتاق در این هتل بهتر است به آژانس‌های گردشگری معتبر رجوع کنید تا از تخفیف کامل و بهتری برخوردار شوید.

هتل ارم تهران

امکانات خوب در هتل ارم تهران

فضای بیرونی هتل ارم تهران، جایی دنج و دلپذیر برای پیاده‌روی است؛ زیرا این فضای سبز، شکوه و نمای باغ‌های ایرانی را به نمایش می‌گذارد. از جمله خدمات این هتل، ارائه صبحانه به‌صورت رایگان است و هزینه آن با هزینه اقامت در اتاق محاسبه می‌شود. همچنین امکاناتی مانند استخر، سونا، ماساژ و جکوزی برای اوقات فراغت و استراحت مسافران در آن فراهم شده است.

شما می‌توانید در طول اقامت خود از تجهیزاتی مانند مرکز تناسب‌اندام، پارک کودک و فضای سبز بهره‌مند شوید. درعین‌حال اگر با خودروی شخصی سفر نمی‌کنید، تاکسی‌سرویس هتل، رفت‌وآمد شما را آسان‌تر خواهد کرد.

از جمله امکانات و خدمات دیگر در این هتل می‌توان به سالن همایش‌های بین‌المللی با ظرفیت ۵۰۰ نفر، سالن همایش و کنفرانس نگین با ظرفیت ۱۸۰ نفر، سالن بدنسازی، آتلیه عکاسی و فیلم‌برداری، سالن صبحانه خوری، گل‌فروشی، گالری عقد، اتاق چمدان، پارکینگ با ظرفیت ۶۰۰ خودرو و کارواش اشاره کرد.

در نهایت اینکه این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، آسانسور، اینترنت رایگان، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه و پارکینگ رایگان برای مسافران است.

دسترسی خوب به شهر تهران

با اقامت در هتل ارم دسترسی راحتی نیز به نقاط مختلف شهر خواهید داشت. این هتل در محل تقاطع بزرگراه شهید حقانی، شهید همت و آیت‌الله مدرس قرار گرفته است. این موقعیت عالی جغرافیایی تأثیر زیادی در دسترسی آسان و راحت مسافران به کلیه نقاط شهر مانند فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های مترو و مراکز فرهنگی، اقتصادی، تفریحی و تجاری دارد.

رستوران‌های متعدد با انواع غذاها و خوراکی‌ها

رستوران‌های متعدد با انواع غذاها و خوراکی‌ها

از امکانات دیگر در هتل ارم تهران باید به رستوران بام مهتاب اشاره کرد که دارای ظرفیت ۱۲۰ نفر است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در آن سرو می‌شود. علاوه‌برآن رستوران سنتی تهران کلاس در فضای باز برای مهمانان در نظر گرفته شده و سرو انواع غذای سنتی در آن انجام می‌شود. رستوران عربی هتل نیز با دکوراسیونی خاص و منحصربه‌فرد همراه با آشپزهای حرفه‌ای و منوی انواع غذاهای عربی از شما پذیرایی خواهد کرد.

درعین‌حال اگر دوست دارید از فضایی سنتی برای خوردن چای و کیک لذت ببرید، چایخانه زوفا با فضایی دلنشین در هتل ارم تهران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین کافی‌شاپ هتل با ظرفیت ۶۰ نفر و تالار فیروزه با ظرفیت ۴۵۰ نفر انتخاب جذابی برای جشن‌های کوچک و بزرگ خانوادگی و دوستانه هستند.

اقامت در هتل ارم مناسب چه کسانی است؟

اگر قصد دارید در هتلی لوکس و جذاب و به‌دور از مرکز شهر تهران و شلوغی آن اقامت کنید، هتل ارم انتخاب مناسبی است. همچنین نزدیک بودن هتل به جاذبه‌هایی مانند پل طبیعت و پارک آب‌وآتش باعث می‌شود که در انتخاب خود مصمم باشید. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید