چت‌بات جمنای گوگل به نسخه اندروید جیمیل اضافه شد - تکفارس 
چت‌بات جمنای گوگل به نسخه اندروید جیمیل اضافه شد - تکفارس 

چت‌بات جمنای گوگل به نسخه اندروید جیمیل اضافه شد

محمدامین حیدری
۹ شهریور ۱۴۰۳ - 13:49
چت‌بات جمنای نسخه اندروید جیمیل

در حالی که مدتی پیش چت‌بات هوش مصنوعی جمنای به نسخه وب جیمیل اضافه شد، اکنون گوگل نسخه اندروید این سرویس را نیز به چت‌بات خود مجهز کرده است.

این شرکت اعلام کرده است که چت‌بات جمنای در نسخه اندروید جیمیل دارای قابلیت پرسش و پاسخ است که به‌زودی برای پلتفرم iOS نیز منتشر خواهد شد. درصورت استفاده از قابلیت پرسش و پاسخ جیمیل، شما می‌توانید از هوش مصنوعی جمنای سوالاتی درباره صندوق ورودی ایمیل خود بپرسید یا به آن دستور دهید تا کارهای مختلفی را انجام دهد.

یافتن جزئیات خاص در ایمیل‌ها، نمایش پیام‌های خوانده نشده، مشاهده پیام‌های یک فرستنده خاص و خلاصه کردن ایمیل‌های مربوط به یک موضوع در صندوق ورودی چند نمونه از کارهایی هستند که چت‌بات جمنای در نسخه اندروید جیمیل می‌تواند انجام دهد. البته گوگل در کنفرانس I/O خود که در اوایل سال میلادی جاری برگزار شد، پیش نمایشی از قابلیت پرسش و پاسخ جیمیل ارائه کرد.

این قابلیت می‌تواند به کاربران در بررسی دقیق ایمیل‌ها یا یافتن موارد خاصی که در صندوق ورودی ایمیل شما وجود دارند، کمک کند. با این حال، چت‌بات جیمیل در دسترس تمام کاربران نمی‌باشد و برای استفاده از آن باید اشتراک Google One AI Premium یا Workspace را با افزونه Enterprise ،Gemini Business یا موارد دیگر مانند Gemini Education یا Education Premium خریداری کنند.

لازم به ذکر است که مانند سایر ابزارهای هوش مصنوعی مولد، همیشه باید دو بار بررسی کنید که چت‌بات جمنای خطایی در زمینه انجام امور مختلف نداشته باشد. قابلیت پرسش و پاسخ جیمیل از روز پنجشنبه در دسترس کاربران اندروید قرار خواهد گرفت که طبق گفته گوگل، ممکن است ۱۵ روز طول بکشد تا این قابلیت به شما نمایش داده شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید