اپل موزیک امکان انتقال پلی‌لیست به یوتیوب موزیک را فراهم کرد - تکفارس 
اپل موزیک امکان انتقال پلی‌لیست به یوتیوب موزیک را فراهم کرد - تکفارس 

اپل موزیک امکان انتقال پلی‌لیست به یوتیوب موزیک را فراهم کرد

محمدامین حیدری
۸ شهریور ۱۴۰۳ - 12:57
انتقال پلی‌لیست اپل موزیک به یوتیوب موزیک

براساس سندی که وب‌سایت MacRumors در قسمت پشتیبانی اپل موزیک پیدا کرده است، اکنون امکان انتقال پلی‌لیست از این اپلیکیشن به سرویس یوتیوب موزیک فراهم شده است.

تا پیش از این، اپل ابزاری را برای انتقال پلی‌لیست‌ها به سایر سرویس‌های موسیقی ارائه نکرده و یوتیوب موزیک اولین سرویسی است که از این ویژگی بهره می‌برد. با این حال، اپل محدودیت‌هایی نیز برای انجام این کار در نظر گرفته است؛ به عنوان مثال، شما فقط می‌توانید اهنگ‌های موجود در یوتیوب موزیک را انتقال دهید و فایل‌های صوتی مانند پادکست یا کتاب‌های صوتی به این سرویس منتقل نمی‌شوند.

شما همچنین نمی‌توانید پلی‌لیست‌های اشتراکی منتخب یا غیرمشارکتی، فایل‌های موسیقی یا پوشه‌هایی که برای سازمان‌دهی پلی‌لیست‌ها در اپل موزیک ایجاد کرده‌اید را منتقل کنید. لازم به ذکر است که برای انتقال پلی‌لیست خود باید اشتراک اپل موزیک یا iTunes Match در کنار یوتیوب موزیک را خریداری کرده باشید. پس از اینکه وارد صفحه داده‌ها و حریم خصوصی اپل شدید، کافی است تا گزینه “Transfer a copy of your data” را انتخاب کرده و دستورالعمل‌های گفته شده را اجرا کنید.

فرایند انتقال بسته به تعداد پلی‌لیست‌های انتخاب شده ممکن است از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد. البته اپل موزیک همچنان به کاربران اجازه نمی‌دهد تا پلی‌لیست‌های خود را به سایر سرویس‌های موسیقی منتقل کنند؛ بنابراین، برای انتقال آن‌ها به اسپاتیفای، آمازون موزیک و سرویس‌های دیگر باید از ابزارهای شخص ثالث استفاده کنید. با این حال، اپل ممکن است به دنبال تسهیل فرایند اضافه کردن پلی‌لیست به سرویس موزیک خود باشد.

کاربران ردیت در ماه فوریه متوجه شدند که نسخه بتای اپل موزیک در اندروید به شما اجازه می‌دهد به راحتی از سرویس شخص ثالث SongShift برای انتقال پلی‌لیست خود از اسپاتیفای و سایر سرویس‌ها به اپل موزیک استفاده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید