امکان اشتراک‌گذاری آهنگ‌های اسپاتیفای در اینستاگرام فراهم می‌شود - تکفارس 
امکان اشتراک‌گذاری آهنگ‌های اسپاتیفای در اینستاگرام فراهم می‌شود - تکفارس 

امکان اشتراک‌گذاری آهنگ‌های اسپاتیفای در اینستاگرام فراهم می‌شود

فرزاد اسرافیلی
۷ شهریور ۱۴۰۳ - 16:24
به اشتراک گذاری آهنگ‌های در حال پخش اسپاتیفای در اینستاگرام

اسپاتیفای و متا با همکاری یکدیگر در حال توسعه ویژگی هستند که بر اساس آن کاربران بتوانند آهنگ‌های در حال پخش در اسپاتیفای را در اینستاگرام به صورت زنده به اشتراک بگذارند.

به نظر می‌رسد متا و اسپاتیفای در حال توسعه قابلیتی هستند که بر اساس آن کاربران اینستاگرام بتوانند موسیقی‌های در حال پخش در اسپاتیفای را به صورت زنده به اشتراک بگذارند. طبق این قابلیت یکپارچه، آهنگ در حال پخش در اسپاتیفای به همراه یک نوشته‌ درباره آن از طریق پیام‌های مستقیم یا در پروفایل کاربران به مخاطبین اینستاگرام نمایش داده می‌شود.

این قابلیت جدید را اولین بار توسعه دهنده‌ای به نام آلساندرو پالوزی کشف کرد. وی یک اسکرین شات از آن را در تردز به اشتراک گذاشت. در تصویر منتشر شده نحوه عملکرد این قابلیت نمایش داده می‌شود و به نظر می‌رسد که کاربران قادر خواهند بود در هر زمانی اشتراک‌گذاری آهنگ را متوقف کنند.

به اشتراک گذاری آهنگ‌های در حال پخش اسپاتیفای در اینستاگرام

در حال حاضر کاربران اینستاگرام می‌توانند یک آهنگ‌ را یا در بخش Notes، و یا به صورت پست یا استوری به صورت تک آهنگ به اشتراک بگذارند، اما پس از اتمام آن آهنگ بعدی پخش نمی‌شود. اما قابلیت جدید این رویکرد را تغییر می‌دهد و آهنگ‌ها به صورت خودکار یکی پس از دیگری پخش خواهد شد. این ویژگی برای کاربران قدیمی اپلیکیشن MSN Messenger مایکروسافت نوستالژیک می‌باشد. در آن زمان ادغام این برنامه با پخش کننده موسیقی محبوب Winamp یا Windows Media Player امکان پخش موسیقی را در این اپلیکیشن فراهم کرده بود.

در حال حاضر قابلیت اشتراک‌گذاری زنده موسیقی تنها مختص کاربران اینستاگرامی است که از سرویس اسپاتیفای استفاده می‌کنند. از آنجایی که این قابلیت در مرحله توسعه قرار دارد، احتمالاً مدتی طول بکشد تا شاهد انتشار عمومی آن باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید