هوش مصنوعی جمنای گوگل به‌زودی واتساپ شما را مدیریت می‌کند - تکفارس 
هوش مصنوعی جمنای گوگل به‌زودی واتساپ شما را مدیریت می‌کند - تکفارس 

هوش مصنوعی جمنای گوگل به‌زودی واتساپ شما را مدیریت می‌کند

محمدامین حیدری
۷ شهریور ۱۴۰۳ - 18:00
هوش مصنوعی جمنای مدیریت واتساپ

براساس بررسی‌هایی که در نسخه بتا ۱۵.۳۴.۳۲.۲۹.arm64 اپلیکیشن گوگل انجام شده است، هوش مصنوعی جمنای به‌زودی می‌تواند تماس‌ها و اعلان‌های واتساپ را مدیریت کند.

علاوه‌بر این، افزونه‌های جدید جمنای امکان خواندن و ارسال پیام، برقراری تماس از طریق واتساپ و گوگل مسیجز و مدیریت نوتیفیکشن‌های اندروید را برای این هوش مصنوعی فراهم می‌کنند. این بخشی از استراتژی وسیع‌تر گوگل برای ادغام هوش مصنوعی جمنای با زندگی روزمره کاربران است.

این افزونه‌ها قادر خواهند بود تا به‌طور خودکار اعلان‌ها را براساس اهمیت مرتب و دسته‌بندی کند؛ بدین ترتیب، مدیریت اعلان‌های گوشی برای کاربران آسان‌تر می‌شود. اگرچه این افزونه‌ها هنوز فعال نشده‌اند اما توضیحات درج‌شده برای آن‌ها نشان می‌دهد که گوگل برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای تبدیل جمنای به یک دستیار هوش مصنوعی جهانی دارد.

همچنین ایجاد تغییراتی در اپلیکیشن‌های محبوب مانند واتساپ می‌تواند هوش مصنوعی جمنای را به ابزاری قدرتمند برای مدیریت امور روزانه تبدیل کند. انتظار می‌رود که گوگل به افزودن قابلیت‌های جدید به هوش مصنوعی جمنای ادامه دهد و رقابت در بازار دستیارهای هوش مصنوعی را پیش از عرضه محصولات جدید اپل سخت‌تر کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید