مرورگر هوش مصنوعی Arc Search برای اندروید منتشر می‌شود - تکفارس 
مرورگر هوش مصنوعی Arc Search برای اندروید منتشر می‌شود - تکفارس 

مرورگر هوش مصنوعی Arc Search برای اندروید منتشر می‌شود

فرزاد اسرافیلی
۶ شهریور ۱۴۰۳ - 13:34
مرورگر هوش مصنوعی Arc Search برای اندروید

مرورگر هوش مصنوعی Arc Search که در انحصار کاربران iOS و ویندوز قرار دارد به زودی برای گوشی‌های اندروید منتشر می‌شود.

مرورگر هوش مصنوعی Arc Search که تنها در دسترس کاربران iOS و ویندوز قرار داشت، راه خود را به سوی اندروید باز کرده است. این مرورگر که به دلیل طراحی مینیمالیستی و قابلیت‌های هوش مصنوعی داخلی که دارد، نتجربه گشت و گذار سریع‌تر را در اینترنت برای کاربران اندرویدی به ارمغان می‌آورد.

از قابلیت‌های کلیدی مرورگر Arc Search می‌توان به Browse for Me اشاره کرد.  طبق این ویژگی، اطلاعات سایت‌های مختلف در یک صفحه خلاصه شده و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. البته این ویژگی خشم ناشران و دارندگان وبسایت‌ را برانگیخته‌اند زیرا آنها معتقد احتمال دارد کاربران به همین خلاصه مطالب بسنده کرده و دیگر از سایت‌های اصلی بازدید نکنند. این مرورگر همچنین به قابلیت آرشیو خودکار برگه‌های قدیمی و مسدودکردن تبلیغات داخلی مجهز است تا کاربران را در برابر ردیاب‌ها محافظت ‌کند.

Arc Search برای گوشی‌ها بهینه شده است و دسترسی سریع به صفحه کلید و حالت مطالعه را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. در حال حاضر تاریخ عرضه مرورگر هوش مصنوعی Arc Search برای اندروید مشخص نیست. اخیرا توسعه دهندگان اجرای این برنامه را بر روی بر روی گوشی گوگل پیکسل به نمایش گذاشته و همین کار امیدها را برای انتشار قریب الوقوع روی اندروید زنده کرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید