شایعه: گلکسی S24 FE سامسونگ با ۱۲ گیگابایت رم عرضه می‌شود - تکفارس 
شایعه: گلکسی S24 FE سامسونگ با ۱۲ گیگابایت رم عرضه می‌شود - تکفارس 

شایعه: گلکسی S24 FE سامسونگ با ۱۲ گیگابایت رم عرضه می‌شود

محمدامین حیدری
۶ شهریور ۱۴۰۳ - 15:06
گلکسی S24 FE سامسونگ

یک افشاگر در پلتفرم ایکس مدعی شده که سامسونگ قصد دارد میزان رم گلکسی S24 FE را نسبت به نسخه بدون FE آن افزایش دهد و این گوشی را با ۱۲ گیگابایت رم عرضه کند.

در چند هفته اخیر شاهد فاش شده جزئیات زیادی درباره گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ بودیم که برخلاف شایعات پیشین نشان می‌دادند این دستگاه تنها با تراشه اگزینوس روانه بازار خواهد شد. گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد محصول آینده خود را به نسخه ضعیف‌تری از تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ با نام اگزینوس ۲۴۰۰e مجهز کند.

با این حال، یک افشاگر با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس ادعا کرده گلکسی S24 FE ممکن است با ۱۲ گیگابایت رم عرضه شود تا عملکرد بهتری در پردازش قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI داشته باشد. براین اساس، گوشی نام‌برده دارای رم بیشتری نسبت به گلکسی S24 است اما از ویژگی‌های دیگری همچون سیستم دوربین بهتر و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم برخوردار نخواهد بود.

لازم به ذکر است که این اطلاعات تنها توسط یک کاربر در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده است و گزارشات پیشین اشاره‌ای به افزایش رم در گلکسی S24 FE نداشتند. سامسونگ مدت‌هاست که به دلیل استفاده از میزان رم کم در گوشی‌های خود مورد انتقاد قرار می‌گیرد اما عرضه گلکسی S24 FE با رم بیشتر می‌تواند نشان‌دهنده آغاز دورانی باشد که بسیاری از دستگاه‌های این شرکت به دلیل نیاز به برنامه‌های هوش مصنوعی، به ۱۲ گیگابایت رم مجهز شوند.

این ادعا همچنین شایعات قبلی را درباره میزان رم به‌کار رفته در سری گلکسی S25 و گلکسی S25 اولترا تائید می‌کند؛ این شایعات حاکی از آن بودند که سامسونگ قصد دارد سری گلکسی S25 و گوشی گلکسی S25 اولترا را به ترتیب به ۱۲ و ۱۶ گیگابایت رم مجهز کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید