گوشی ردمی نوت ۱۴ ۵G در دیتابیس IMEI رویت شد - تکفارس 
گوشی ردمی نوت ۱۴ ۵G در دیتابیس IMEI رویت شد - تکفارس 

گوشی ردمی نوت ۱۴ ۵G در دیتابیس IMEI رویت شد

محمدامین حیدری
۶ شهریور ۱۴۰۳ - 13:30
ردمی نوت 14 5G

در حالی که شیائومی خود را برای رونمایی از سری ردمی نوت ۱۴ آماده می‌کند، اکنون گوشی ردمی نوت ۱۴ ۵G از این سری در دیتابیس IMEI سازمان GSMA رویت شده است.

البته قبلا شاهد فاش شدن جزئیاتی درباره گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۴ بودیم که نشان می‌داد این محصولات دارای اسم رمز “Amethyst” ،”Beryl” و “Malachite” خواهند بود. آن‌طور که پیداست، گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو ۵G از اسم رمز “amethyst” و شماره مدل O16U برخوردار است. همچنین این گوشی با تراشه SM7635 (Snapdragon 7S Gen 3) و سیستم دوربینی که بسته به بازار متفاوت است، عرضه خواهد شد.

ردمی نوت 14 5G

اکنون ردمی نوت ۱۴ ۵G با شماره مدل ۲۴۰۹۴RAD4G در دیتابیس IMEI رویت شده است؛ این اتفاق نشان می‌دهد زمان زیادی تا معرفی سری ردمی نوت ۱۴ شیائومی باقی نمانده است. اگرچه گفته می‌شود گوشی ردمی نوت ۱۴ ۵G از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد اما نمی‌توان گفت که این ادعا درست است.

براساس اطلاعات یافت شده در سورس کد رابط کاربری HyperOS، می‌توانیم تائید کنیم که این دستگاه با تراشه دایمنسیتی +۶۱۰۰ مدیاتک عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود گوشی ردمی نوت ۱۴ ۵G شباهت زیادی به مدل نسل پیشین خود یعنی ردمی نوت ۱۳ ۵G داشته باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید