تاریخ عرضه اندروید ۱۵ مشخص شد - تکفارس 
تاریخ عرضه اندروید ۱۵ مشخص شد - تکفارس 

تاریخ عرضه اندروید ۱۵ مشخص شد

فرزاد اسرافیلی
۶ شهریور ۱۴۰۳ - 10:24
اندروید 15

گوگل قصد دارد اندروید ۱۵ را تا اواسط ماه اکتبر (مهر ماه) برای گوشی‌های پیکسل منتشر کند.

گوشی‌های سری پیکسل ۹ چند هفته پیش با اندروید ۱۴ راهی بازار شد، و به تازگی این سوال در ذهن همه بوجود آمده است که چه زمانی اندروید ۱۵ برای این گوشی‌ها منتشر می‌شود. طبق شایعه جدیدی که درز کرده است، شرکت گوگل اندروید ۱۵ را در اواسط ماه اکتبر تنها برای پیکسل‌های خود عرضه خواهد کرد.

خبر عرضه اندروید ۱۵ در ماه اکتبر در حالی منتشر شده است که گوگل سورس کد اندروید ۱۵ را هفته آینده منتشر خواهد کرد. به طور سنتی، روز انتشار سورس با آغاز عرضه گوشی‌های پیکسل مصادف می‌شود، اما به تازگی این سنت شکسته است و تیم پیکسل مرتباً عرضه به‌روزرسانی‌ها را تا زمانی که به طور تمام و کمال آماده شوند، به تاخیر می‌اندازد.

این کار زمان کافی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد تا بازاریابی Pixel Drops را نهایی کند، تغییرات ایجاد شده را تست کنند و باگ‌های موجود را رفع سازند. سال گذشته، عرضه پیکسل علیرغم جدول زمانی اولیه با تاخیر مواجه شد و به نظر می‌رسد که به همان دلیل دوباره این امر تکرار شود.

همان منبع مدعی شده است به روزرسانی اندروید ۱۵ برای پیکسل‌ها به منظور بهبود پایداری آن متوقف شده است. کاربران امیدوارند توسعه دهندگان بتوانند تا اواسط اکتبر این مشکل را حل کرده و آن را عرضه کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید