شایعه: شیائومی در حال ساخت گوشی تاشو سه لایه است - تکفارس 
شایعه: شیائومی در حال ساخت گوشی تاشو سه لایه است - تکفارس 

شایعه: شیائومی در حال ساخت گوشی تاشو سه لایه است

محمدامین حیدری
۵ شهریور ۱۴۰۳ - 12:40
شیائومی میکس فولد 4

در حالی که هواوی مشغول ساخت اولین گوشی تاشو سه لایه خود است، اکنون یک افشاگر مدعی شده که شیائومی نیز در حال توسعه محصولی مشابه است.

اگرچه این افشاگر مدارک معتبری درباره این موضوع ارائه نکرده است اما از آنجایی که سابقه درخشانی دارد، می‌توان ادعای او را باور کرد. آن‌طور که پیداست، گوشی تاشو سه لایه شیائومی قرار است عضوی از سری میکس باشد و ما شاهد رونمایی از این محصول یا نمونه اولیه آن در کنگره جهانی موبایل در فوریه ۲۰۲۵ خواهیم بود.

درصورتی که این شایعه حقیقت داشته باشد، انتظار می‌رود در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره گوشی تاشو سه لایه شیائومی منتشر شود. لازم به ذکر است که شش ماه تا برگزاری کنگره جهانی موبایل باقی مانده و شیائومی ماه گذشته دو گوشی تاشو جدید معرفی کرد؛ بنابراین، بعید است که به‌زودی محصول جدید این شرکت عرضه شود تا توجه کاربران را از گوشی میکس فلیپ و میکس فولد ۴ به سوی خود جلب نکند.

با این حال، با نزدیک شدن به فصل تعطیلات، شیائومی ممکن است گوشی تاشو سه لایه خود را به نمایش بگذارد. ناگفته نماند که گوشی تاشو سه لایه هواوی دارای طراحی مشابه حرف Z است که طبق وعده مدیرعامل گروه تجاری این شرکت، در ماه سپتامبر شاهد عرضه آن خواهیم بود؛ البته این احتمال وجود دارد که تنها تعداد محدودی از گوشی تاشو سه لایه هواوی به‌صورت آزمایشی در چین فروخته شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید