مشخصات اوپو فایند X8 و X8 پرو فاش شد - تکفارس 
مشخصات اوپو فایند X8 و X8 پرو فاش شد - تکفارس 

مشخصات اوپو فایند X8 و X8 پرو فاش شد

محمدامین حیدری
۲ شهریور ۱۴۰۳ - 13:02
اوپو فایند ایکس 3 پرو

براساس اطلاعات فاش شده، شرکت اوپو قصد دارد دو گوشی فایند X8 و X8 پرو را با پردازنده دایمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک در ماه اکتبر روانه بازارهای جهانی کند.

گفته می‌شود این شرکت همچنین خود را برای رونمایی از گوشی فایند X8 اولترا آماده می‌کند؛ با این حال، دستگاه نام‌برده قرار است تنها در بازار چین عرضه شود. آن‌طور که پیداست، اوپو فایند X8 از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برخوردار خواهد بود. این گوشی به تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک، دوربین اصلی و تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری مجهز شده است.

اوپو فایند X8 همچنین از یک باتری ۵۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی بهره می‌برد و قرار است در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و صورتی عرضه شود. از سوی دیگر، شرکت اوپو گوشی فایند X8 پرو را به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی و یک دوربین اصلی با دو لنز تله‌فوتو مجهز کرده است که زوم ۳ و ۱۰ برابری ارائه می‌دهند. این دستگاه از همان تراشه مدل استاندارد یعنی دایمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک بهره می‌برد.

البته اوپو فایند X8 پرو دارای باتری نسبتا بزرگتری با ظرفیت ۵۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی خواهد بود و قرار است در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی روانه بازار شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید