One UI 7 به زودی برای گلکسی S24 اولترا عرضه می‌شود - تکفارس
One UI 7 به زودی برای گلکسی S24 اولترا عرضه می‌شود - تکفارس

نسخه بتای One UI 7 به‌زودی برای گلکسی S24 اولترا عرضه می‌شود

امین باقری
۱ شهریور ۱۴۰۳ - 18:36
نسخه بتای One UI 7

یک افشاگری اخیرا نشان داده است که برنامه بتای One UI 7 تقریبا برای گلکسی S24 اولترا آماده شده است. هنوز تاریخ دقیق عرضه مشخص نیست، اما حدس می‌زنیم که این برنامه اوایل سپتامبر عرضه شود.

نسخه بتای One UI 7 ابتدا برای سری گلکسی S24 عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود که در ۷ بازار از جمله چین، آلمان، هند، لهستان، کره جنوبی، بریتانیا و ایالات متحده در دسترس باشد. همچنان امیدواریم که برنامه بتا به صورت بین‌المللی عرضه شود.

سامسونگ در حال انجام آزمایش‌های دقیق داخلی بر روی رابط کاربری One UI 7 است. هدف این است که تمام باگ‌های اصلی و جزئی که پس از دریافت اندروید ۱۵ ایجاد شده‌اند، برطرف شوند. تمرکز این بتا بر روی اصلاحات بیشتر در عملکردها خواهد بود.

در همین حال، بهبودهای One UI 6.1.1 در این ماه برای گوشی‌های گلکسی عرضه می‌شود. ممکن است در روزهای آینده شاهد اولین گسترش قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید باشیم. این بهبودها برای کاربرانی که نمی‌خواهند به برنامه بتا بپیوندند، تجربه‌ای فوق‌العاده خواهند بود.

تغییرات مورد انتظار One UI 7

ممکن است سامسونگ تغییرات بزرگی در طراحی دستگاه‌های گلکسی ایجاد کند. ارتقاء One UI 7 مبتنی بر اندروید ۱۵ در اواخر سال جاری برای مدل‌های سازگار در دسترس خواهد بود. تغییراتی در رابط کاربری و عملکرد کلی نیز اعمال خواهد شد.

این شرکت همچنین بر بهبود عملکرد، بدون آسیب رساندن به عمر باتری تمرکز دارد. ممکن است استفاده از باتری توسط اپلیکیشن‌های پس‌زمینه با هوش مصنوعی Galaxy AI ترکیب شود تا مصرف باتری گوشی شما را به صورت هوشمندانه مدیریت کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید