مشخصات کامل و قیمت سری آیفون ۱۶ اپل فاش شد - تکفارس 
مشخصات کامل و قیمت سری آیفون ۱۶ اپل فاش شد - تکفارس 

مشخصات کامل و قیمت سری آیفون ۱۶ اپل فاش شد

محمدامین حیدری
۱ شهریور ۱۴۰۳ - 12:07
مدل‌های آیفون 16 مجهز به تراشه A18

سری آیفون ۱۶ اپل قرار است در ماه سپتامبر معرفی شود و حالا مشخصات کامل و قیمت تمام مدل‌های این سری فاش شده است.

سری آیفون ۱۶ شامل مدل‌های استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس می‌باشد که دو مورد اول به نمایشگر ۶۰ هرتزی، بدنه آلومینیومی، هوش مصنوعی Apple Intelligence اپل و تراشه A18 مجهز شده‌اند. مدل استاندارد و پلاس آیفون ۱۶ پرو به ترتیب از نمایشگرهای ۶.۱ و ۶.۷ اینچی به همراه باتری‌های ۳,۵۶۱ و ۴,۰۰۶ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهند بود.

سری آیفون 16 اپل

علاوه‌بر این، دو مدل نام‌برده در سری آیفون ۱۶ قرار است با یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و سنسور زوم اپتیکال ۲ برابری عرضه شوند. از سوی دیگر، اندازه نمایشگرهای آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس اپل به ترتیب به ۶.۳ و ۶.۹ افزایش یافته است و هردو از نرخ نوسازی ۱۲۰ پشتیبانی خواهند کرد. این دو مدل به تراشه A18 پرو اپل، بدنه تیتانیومی، فناوری وای فای ۷ و یک دوربین اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم اپتیکال ۵ برابری مجهز شده‌اند.

همچنین گفته می‌شود که مدل پرو و پرو مکس در سری آیفون ۱۶ به ترتیب دارای باتری‌هایی با ظرفیت ۳,۳۳۵ و ۴,۶۷۵ میلی‌آمپر ساعت خواهند بود. انتظار می‌رود قیمت آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پلاس در بازار آمریکا به ترتیب از ۷۹۹ و ۸۹۹ دلار آغاز شود. از سوی دیگر، قیمت مدل پرو و پرو مکس آیفون ۱۶ به ترتیب از ۱۰۹۹ و ۱۱۹۹ دلار آغاز خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید