گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو با شارژ سریع ۹۰ واتی رویت شد
گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو با شارژ سریع ۹۰ واتی رویت شد

گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو با شارژ سریع ۹۰ واتی رویت شد

فرزاد اسرافیلی
۱ شهریور ۱۴۰۳ - 09:59
ردمی نوت 14 پرو مجهز به شارژ سریع 90 واتی

گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو به تازگی گواهی ۳C را در چین دریافت کرده و مجهز به شارژ سریع ۹۰ واتی خواهد بود.

به نظر می‌رسد گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو به تازگی موفق به اخذ تاییدیه گواهی ۳C در چین شده است و از شارژ سریع سیمی ۹۰ واتی پستیبانی می‌کند. با توجه به پشتیبانی مدل قبلی یعنی ردمی نوت ۱۳ پرو از شارژ ۶۷ واتی، شاهد پیشرفت چشمگیری در مدل جدید هستیم. شماره مدل گوشی ۲۴۱۱۵RA8EC می‌باشد که با توجه به اینکه این نسخه در چین به فروش خواهد رفت، حرف “C” در انتهای شماره اشاره به همین موضوع دارد (حرف اول چین در انگلیسی).

قبل از این شایعه شده بود ردمی نوت ۱۴ پرو مجهز به چیپست اسنپدراگون ۷s نسل ۳ است که دیروز خود شرکت کوالکام به طور رسمی آن را تایید کرد. این اولین گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون ۷s نسل ۳ خواهد بود که ماه آینده روانه بازار چین می‌شود. مدل قبلی دارای چیپست اسنپدراگون ۷s نسل ۲ بود. عملکرد چیسپت نسل ۳ در مقایسه با نسل ۲ در بخش CPU حدود ۲۰ درصد، در بخش پردازنده گرافیکی ۴۰ درصد و در بخش هوش مصنوعی ۳۰ درصد سریعتر و بهتر می‌باشد.

نسخه جهانی ردمی نوت ۱۴ پرو در قسمت پشتی دارای دوربین سه گانه با یک لنز تله فوتو خواهد بود در حالی که نسخه چینی یک دوربین ماکرو خواهد داشت. این موارد فعلا در حد شایعه است و فعلا باید منتظر اخبار رسمی و جدید در این باره باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید