روش دریافت سه‌ ماه اشتراک آزمایشی رایگان اپل موزیک - تکفارس
روش دریافت سه‌ ماه اشتراک آزمایشی رایگان اپل موزیک - تکفارس

اپل موزیک سه‌ ماه اشتراک آزمایشی رایگان ارائه می‌دهد

امین باقری
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - 13:26
اپل موزیک سه‌ ماه اشتراک

اپل در طول تابستان یک دوره آزمایشی سه‌ماهه رایگان به کاربران جدید اپل موزیک ارائه می‌دهد، به شرطی که قبلا مشترک این سرویس استریم نبوده باشند.

معمولا اپل موزیک یک ماه آزمایش رایگان برای مشترکان جدید ارائه می‌دهد، زیرا این مدت در سال ۲۰۲۲ از سه ماه به یک ماه کاهش یافت، بنابراین اگر به این سرویس علاقه‌مند هستید، این پیشنهاد ارزش امتحان کردن را دارد.

توجه داشته باشید که این پیشنهاد فقط برای مشترکان جدید است. اگر در حال حاضر مشترک اپل موزیک نیستید و قبلا اشتراک اپل موزیک یا اپل وان نداشته‌اید یا از طریق طرح خانوادگی به اپل موزیک دسترسی نداشته‌اید، شما برای دریافت این اشتراک رایگان واجد شرایط هستید.

ظاهرا این پیشنهاد تا ۲۳ سپتامبر در دسترس است. پس از پایان دوره آزمایشی، سرویس به‌طور خودکار با هزینه ۱۱ دلار در ماه تمدید می‌شود، پس اگر نمی‌خواهید هزینه اشتراک را پرداخت کنید، بهتر است این را به خاطر بسپارید.

برای دریافت این اشتراک، برنامه اپل موزیک را در آیفون، آیپد یا مک خود باز کنید و با اپل آیدی خود وارد شوید. اگر این پیشنهاد بلافاصله پس از باز کردن برنامه ظاهر نشد، به برگه اصلی مراجعه کرده و سپس روی Accept Now کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید