گلکسی S24 FE سامسونگ یک گام دیگر به معرفی نزدیک شد - تکفارس 
گلکسی S24 FE سامسونگ یک گام دیگر به معرفی نزدیک شد - تکفارس 

گلکسی S24 FE سامسونگ یک گام دیگر به معرفی نزدیک شد

محمدامین حیدری
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - 12:28
گلکسی S24 FE سامسونگ

در حالی که انتظار می‌رود گلکسی S24 FE سامسونگ در اواخر امسال معرفی شود، اکنون این گوشی با دریافت تائیدیه بلوتوث یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شده است.

باتوجه اسکرین‌شات گرفته شده، گوشی جدید سامسونگ با نام گلکسی S24 FE و شماره مدل SM-S721U در دیتابیس Bluetooth SIG لیست شده است که نشان می‌دهد این محصول در ماه‌های آینده عرضه خواهد شد. البته مدتی قبل، گلکسی S24 FE سامسونگ در دیتابیس رگولاتوری کشور هند نیز رویت شده بود. در هرصورت، شایعه شده است که این گوشی در ماه اکتبر عرضه خواهد شد.

گلکسی S24 FE سامسونگ

گلکسی S24 FE سامسونگ قرار است با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰e و یک نمایشگر ۶.۷ اینچی عرضه شود که توسط پوشش گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت می‌شود. گفته می‌شود که سیستم دوربین این گوشی شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی خواهد بود که زوم ۳ برابری ارائه می‌دهد.

البته جزئیاتی درباره قیمت گلکسی S24 FE در دسترس نمی‌باشد؛ با این حال، می‌دانیم که گوشی‌های FE سامسونگ قیمت کمتری نسبت به مدل‌های پرچمدار این شرکت دارند. بنابراین، درصورتی که به دنبال یک دستگاه پرچمدار مقرون‌به‌صرفه هستید، گلکسی S24 FE می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید