قابلیت جستجوی موسیقی با Circle to Search به گوشی‌های سامسونگ اضافه شد - تکفارس 
قابلیت جستجوی موسیقی با Circle to Search به گوشی‌های سامسونگ اضافه شد - تکفارس 

قابلیت جستجوی موسیقی با Circle to Search به گوشی‌های سامسونگ اضافه شد

فرزاد اسرافیلی
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - 10:41
جستجوی موسیقی با Circle to Search

سامسونگ به تازگی ویژگی جستجوی موسیقی با Circle to Search را برای برخی از گوشی‌های خود فعال کرده است.

سامسونگ که به تازگی قابلیت Circle to search را به گوشی‌های میان رده سری A خود اضافه کرده است، در جدیدترین حرکت پا را فراتر گذاشته و ویژگی جستجوی موسیقی را به این قابلیت اضافه کرده است. با این ویژگی، می‌توان گفت حالا Circle to Search رقیبی جدی برای Shazam محسوب می‌شود.

ویژگی تشخیص موسیقی تنها برای گوشی‌هایی فعال است که مجهز به قابلیت Circle to Search بوده و نسخه ۱۵.۳۲.۳۷.۲۸ اپلیکیشن گوگل را که پیش نیاز Circle to Search می‌باشد داشته باشند. با این وجود، از آنجایی که گوگل این ویژگی را عرضه می‌کند، باید توجه داشت که لزوماً همه گوشی‌های سامسونگ مجهز به Circle to Search که نسخه یاد شده اپلیکیشن گوگل را دارند، این ویژگی جدید را دریافت نمی‌کنند.

به احتمال زیاد با توجه به اینکه این عرضه توسط گوگل بر روی روی سرور انجام می‌شود، ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا این شرکت ویژگی جستجوی موسیقی را برای تمامی گوشی‌های سامسونگ مجهز به Circle to Search فعال کند.

کاربرانی که ویژگی جدید را دریافت کرده‌اند با فعالسازی قابلیت Circle to Search، دکمه جدیدی با نت موسیقی را مشاهده خواهند کرد که با ضربه زدن بر روی آن می‌توانند اطلاعات کاملی از موسیقی در حال پخش را دریافت کنند. حتی اگر کاربران خودشان آهنگ را بخوانند و یا زمزمه کنند، این ویژگی قادر به تشخیص آن است.

به همین دلیل در حال حاضر می‌توان قابلیت Circle to Search با ویژگی تشخیص موسیقی را بزرگترین رقیب Shazam در نظر گرفت و با توجه به اینکه کاربرانی زیادی به آن دسترسی دارند و ویژگی جستجوی موسیقی هم در داخل آن تعبیه شده است احتمال زیاد محبوب‌یت بیشتری نسبت به Shazam کسب کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید