تاریخ معرفی پردازنده‌های Arrow Lake اینتل مشخص شد - تکفارس 
تاریخ معرفی پردازنده‌های Arrow Lake اینتل مشخص شد - تکفارس 

تاریخ معرفی پردازنده‌های Arrow Lake اینتل مشخص شد

امین باقری
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - 18:26
پردازنده دسکتاپ Arrow Lake اینتل

با وجود تاخیر در رویداد Intel Innovation، شرکت اینتل همچنان نسل بعدی پردازنده‌های دسکتاپ Arrow Lake را در ۱۰ اکتبر از طریق یک اعلامیه تخصصی رونمایی خواهد کرد.

این شرکت اخیرا رویداد Intel Innovation که قرار بود در اکتبر برگزار شود را به احتمال زیاد به دلیل عملکرد ضعیف اخیر خود به تعویق انداخت. یک شایعه قبلا اعلام کرده بود که Arrow Lake در این رویداد معرفی خواهد شد، بنابراین لغو آن به تاخیر در عرضه پردازنده‌های نسل بعدی دسکتاپ اینتل اشاره می‌کند.

در اصل، پردازنده Arrow Lake در ۱۰ اکتبر از طریق یک رویداد رونمایی خواهد شد. این یک ماه پس از معرفی پردازنده‌های لپ‌تاپ Lunar Lake در اوایل سپتامبر رخ می‌دهد. یک افشاگری قبلی اعلام کرده بود که Arrow Lake شامل ۱۸ نمونه Core Ultra 9, Core Ultra 7 and Core Ultra 5 با قدرت‌های متفاوت است. البته، این شامل مدل‌های رده پایین Core Ultra 3 و پردازنده اینتل (با نام سابق Celeron) نمی‌شود که قرار است در سال آینده در نمایشگاه CES 2025 معرفی شوند.

اگر به چرخه‌های عرضه گذشته توجه کنیم، تنها تعداد محدودی از مدل‌های Core Ultra 9، Core Ultra 7 و Core Ultra 5 با برند K در ابتدا به بازار عرضه خواهند شد که این اتفاق احتمالا یک یا دو هفته پس از اعلامیه رخ خواهد داد. همچنین مادربردهای رده‌بالای Z890 و B860 محصول شرکای سازنده در همان زمان راهی بازار خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید