آپدیت iOS 17.6.2 به‌زودی برای کاربران آیفون منتشر می‌شود - تکفارس 
آپدیت iOS 17.6.2 به‌زودی برای کاربران آیفون منتشر می‌شود - تکفارس 

آپدیت iOS 17.6.2 به‌زودی برای کاربران آیفون منتشر می‌شود

فرزاد اسرافیلی
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - 13:42
آپدیت iOS 17.6.2

آپدیت iOS 17.6.2 که بر روی رفع باگ‌ها و پچ‌های امنیتی متمرکز است قرار است به زودی برای دارندگان آیفون عرضه شود.

با وجود اینکه حدود یک ماه تا انتشار آپدیت iOS 18 باقی مانده است، اما اکثریت مطلق کاربران آیفون هنوز از iOS 17 استفاده می‌کنند. طبق اعلام یک منبع موثق، اپل قصد دارد به زودی برای کاربرانی که نسخه بتا ندارند، به‌روزرسانی جدیدی ارائه دهد.

این اطلاعات از حساب فردی در ایکس که سابقه درخشانی در نشت اطلاعات دارد به بیرون درز شده است. طبق اعلام وی، iOS و iPadOS 17.6.2 با شماره ساخت ۲۱G101 و یا ۲۱G102 عرضه خواهند شد.

آپدیت iOS 17.6.2 بر روی رفع باگ‌ها، پچ‌های امنیتی و بهبود تجربه کاربری تمرکز خواهد داشت. در حالی این آپدیت قرار است منتشر شود که یک هفته پیشiOS 17.6.1 منتشر شده بود.

در آپدیت iOS 17.6 نیز تنها قابلیت جدید «Catch Up» برای بینندگان MLS Season Pass در اپل TV اضافه شده بود. این ویژگی این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا در صورتی که دیر به بازی پیوسته‌ باشند، نکات مهم سپری شده رویداد را تماشا کنند.

iOS 18 ماه آینده در دسترس کاربران آیفون XS و XR و مدل‌های جدیدتر قرار خواهد گرفت. در این آپدیت تعدادی ویژگی جدید از قبیل امکان قرار دادن آیکون‌های برنامه در مکان دلخواه در صفحه اصلی، امکان انتخاب تم رنگی و تیره برای آیکون برنامه‌ها، امکان ارسال انواع شکلک در پاسخ به پیام‌ها و موارد دیگر افزوده خواهد شد. لازم به ذکر است قابلیت‌های هوش مصنوعی Apple Intelligence نیز در ماه اکتبر با آپدیت iOS 18.1 بر روی گوشی‌های سازگار فعال خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید