رنگ جدید آیفون ۱۶ پرو احتمالا تیتانیوم صحرایی خواهد بود - تکفارس 
رنگ جدید آیفون ۱۶ پرو احتمالا تیتانیوم صحرایی خواهد بود - تکفارس 

رنگ جدید آیفون ۱۶ پرو احتمالا تیتانیوم صحرایی خواهد بود

محمدامین حیدری
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - 12:38
نمایشگر بزرگتر آیفون 16 پرو مکس

یک افشاگر خوش‌نام با انتشار تصویری از حلقه‌های لنز دوربین آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس مدعی شده که مدل پرو قرار است با رنگ جدیدی به نام تیتانیوم صحرایی عرضه شود.

به گفته این افشاگر، رنگ جدید آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس “تیتانیوم صحرایی” نام دارد که نوعی رنگ “طلایی تیره” است. او در ادامه افزوده که رنگ نام‌برده در مقایسه با رنگ Deep Purple آیفون ۱۴ پرو نسبتا متفاوت و عمیق است. رنگ تیتانیوم صحرایی آیفون ۱۶ پرو قرار است جایگزین رنگ آبی تیتانیومی سری آیفون ۱۵ پرو شود.

رنگ تیتانیوم صحرایی آیفون 16 پرو

از سایر رنگ‌های آیفون‌های جدید اپل می‌توان به تیتانیوم سفید، تیتانیوم سیاه و تیتانیوم طبیعی اشاره کرد. به نظر می‌رسد رنگ تیتانیوم سیاه امسال تیره‌تر و تیتانیوم طبیعی نیز متمایل به رنگ خاکستری باشد. افشاگری‌های پیشین نشان می‌دادند که اپل قصد دارد از روکش صیقلی مشابه فولاد ضدزنگ آیفون X تا آیفون ۱۴ برای بدنه آیفون ۱۶ پرو استفاده کند.

اکنون تصویر منتشر شده از حلقه‌های دور لنز دوربین آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس این شایعه را تائید می‌کند. همچنین گزارشات قبلی حاکی از آن بودند آیفون ۱۶ پرو با رنگ رز گلد نیز عرضه خواهد شد که باتوجه به عدم وجود این رنگ در تصویر فاش شده، به نظر می‌رسد این ادعا درست نمی‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید