به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۱ بر افزایش عمر باتری لپ‌تاپ‌ها تمرکز دارد - تکفارس 
به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۱ بر افزایش عمر باتری لپ‌تاپ‌ها تمرکز دارد - تکفارس 

به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۱ بر افزایش عمر باتری لپ‌تاپ‌ها تمرکز دارد

فرزاد اسرافیلی
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - 10:41
به‌روزرسانی جدید ویندوز 11

مایکروسافت به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۱ را منتشر کرده است که شامل پیشرفت‌های چشمگیر با هدف افزایش عمر باتری لپ‌تاپ‌ها و کنترل بیشتر کاربران بر روی تنظیمات مصرف برق است.

طبق به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۱ (بیلد ۲۷۶۸۶)، از حالا به بعد کاربران می‌توانند حالت‌های مصرف برق را بسته به شرایط انتخاب کنند: بدین ترتیب هنگام اتصال لپ‌تاپ به برق، می‌توانند از گزینه «Best Performance» (بهترین عملکرد) و موقع استفاده از باتری لپ‌تاپ از گزینه «Best Power Efficiency» (بهترین بازده انرژی) بهره‌مند شوند. با مراجعه به Settings > System > Power & Battery این ویژگی فعال می‌شود. ازینرو کاربران زمانی که از برنامه‌ها و تسک‌هایی که نیاز به حجم بالای زمان و داده‌ها دارند استفده می‌کنند، دغدغه‌ای از بابت انرژی و باتری نخواهند داشت و از عملکرد سیستم خود نهایت لذت را خواهند برد.

همچنین در این به‌روز رسانی، عملکرد سیستم فایل FAT32 و پشتیبانی از HDR نیز بهبود یافته است. بدین ترتیب محتوای گستره دینامیکی بالا، واضح‌تر و واقعی‌تر از قبل می‌شود.

مایکروسافت از کاربران خواسته است به منظور کمک به بهبود سیستم، بازخورد خود را در مورد ویژگی‌های جدید از طریق قسمت Feedback Centre به اشتراک بگذارند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید