سه تلویزیون جدید شیائومی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز معرفی شدند - تکفارس 
سه تلویزیون جدید شیائومی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز معرفی شدند - تکفارس 

سه تلویزیون جدید شیائومی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز معرفی شدند

فرزاد اسرافیلی
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - 19:12
سه تلویزیون جدید شیائومی

شیائومی به تازگی با معرفی سه تلویزیون جدید با صفحه نمایش‌های ۶۵،۵۵، و ۷۵ اینچی و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی قصد دارد سهم خود را در بازارهای جهانی گسترش دهد.

شیائومی سه تلویزیون جدید مجهز به ال‌ای‌دی‌های کوچک را برای عرضه در وب سایت جهانی خود لیست کرده است و به زودی آن‌ها را روانه بازارهای جهانی می‌کند. بنا به گزارشات این تلویزیون‌ها روشنایی بسیار بالایی داشته و بدلیل بالا بودن نرخ نوسازی، برای بازی‌های ویدیویی مناسب می‌باشند. این شرکت اطلاعات دقیقی درخصوص قیمت و تاریخ عرضه منتشر نکرده است.

این تلویزیون‌ها با صفحه نمایش‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچ عرضه خواهند شد و دارای رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ و حداکثر نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز می‌باشند. از نظر نور پس زمینه تفاوت‌هایی باهم دارند به طوریکه مدل ۷۵ اینچی دارای ۵۱۲ ناحیه نور و مدل‌های کوچکتر به ترتیب دارای ۳۹۲ و ۳۰۸ ناحیه نوری می‌باشند. همچنین کاربران می‌توانند میزان روشنایی را بسته به شرایط محیط تنظیم کنند این کار باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می‌شود.

این تلویزیون‌ها با فناوری VRR (نرخ نوسازی متغیر) و ALLM تجربه‌ای بهتر را برای گیمرها رقم می‌زند. همچنین پشتیبانی از فری‌سینک پریمیوم (FreeSync Premium) و دارار بودن سه پورت HDMI از دیگر ویژگی آن‌هاست. به گفته شیائومی، ۹۴ درصد از فضای نمایشگر را طیف رنگی DCI-P3 پوشش می‌دهد.

این تلویزیون‌های هوشمند با سیستم عامل خاص خود کار می‌کنند و پخش از طریق Google TV را نیز پشتیبانی می‌کنند. کاربران همچنین از طریق +Xiaomi TV می‌توانند به کانالهای تلویزیونی زنده دسترسی داشته باشند و از کروم کست (Chromcast) نیز در این تلویزیون‌ها استفاده کنند. وای فای ۶ و اترنت به صورت آنبورد برای اتصال بدون سیم بر روی تلویزون نصب هستند. تمامی این سه مدل تلویزیون دارای دو بلندگوی داخلی با خروجی ۱۲.۵ واتی و مجهز به فناوری Dolby Atmos هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید