عملکرد ضعیف تراشه تنسور G4 در گوشی پیکسل ۹ پرو XL  - تکفارس 
عملکرد ضعیف تراشه تنسور G4 در گوشی پیکسل ۹ پرو XL  - تکفارس 

عملکرد ضعیف تراشه تنسور G4 در گوشی پیکسل ۹ پرو XL 

افشین نوری
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - 20:18
عملکرد تراشه تنسور G4

در حالیکه گوشی پیکسل ۹ پرو XL به تازگی معرفی شده است اما تراشه تنسور G4 در این گوشی عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است.

با توجه به اینکه انتظار می‌رفت استفاده از محفظه بخار در پیکسل ۹ پرو XL به خنک‌سازی این گوشی کمک کند اما حالا مشخص شده است که تراشه تنسور G4 بیش از حد داغ می‌کند.

نتایج تست‌های استرس نشان می‌دهند که فرکانس هسته‌های عملکردی این تراشه از ۳.۱ گیگاهرتز به ۱.۳۲ گیگاهرتز و فرکانس هسته‌های کم‌مصرف از ۱.۹۲ گیگاهرتز به ۰.۵۷ گیگاهرتز کاهش یافته است.

ابن نتایج نشان می‌دهند که تراشه تنسور G4 چقدر عملکرد ضعیفی در تحمل فشار دارد و این در حالیست که گوشی‌های پیکسل ۹ و ۹ پرو نیز از این پردازنده استفاده می‌کنند.

گوشی‌های پیکسل ۹ پرو و پرو XL به ترتیب دارای نمایشگر ۶.۳ اینچی و ۶.۸ اینچی Super Actual هستند و از نرخ ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند.

این مدل‌ها در کنار تراشه تنسور G4 دارای ۱۶ گیگابایت رم و گزینه‌های حافظه ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی هستند.

پیکسل ۹ پرو و پرو XL به‌ترتیب مجهز به باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی و ۵۰۶۰ میلی‌آمپرساعتی شده‌اند و از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کنند.

در پنل پشتی آن‌ها یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با زوم ۳۰ برابر وجود دارد و دوربین سلفی آن‌ها ۴۲ مگاپیکسلی است.

پیکسل‌ ۹ پرو دارای قیمت پایه ۹۹۹ دلار و پیکسل ۹ پرو XL دارای قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار است. درهرحال باید منتظر بمانیم و ببینیم عملکرد این گوشی پرچمدار که قیمتی بالای ۱۰۰۰ دلار دارد در دنیای واقعی چگونه خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید