دستبند هوشمند شیائومی بند ۹ در بازارهای جهانی عرضه شد - تکفارس 
دستبند هوشمند شیائومی بند ۹ در بازارهای جهانی عرضه شد - تکفارس 

دستبند هوشمند شیائومی بند ۹ در بازارهای جهانی عرضه شد

محمدامین حیدری
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - 12:21
اشتراک‌گذاری داده‌های سلامت شیائومی بند 9

در حالی که یک ماه از معرفی دستبند هوشمند شیائومی بند ۹ در چین می‌گذرد، اکنون این محصول وارد فروشگاه‌های آنلاین اروپا شده است.

دسبتند هوشمند شیائومی بند ۹ در انگلستان و سایر کشورهای اروپایی به ترتیب ۳۴.۹۹ پوند و ۳۹.۹۹ یورو قیمت‌گذاری شده است. این محصول در رنگ‌های آبی، نقره‌ای، مشکی و رز قابل خریداری است و درصورت تهیه آن، علاقه‌مندان اروپایی همچنین می‌توانند هدفون بی‌سیم ردمی بادز ۴ اکتیو TWS را با قیمت ۱.۹۹ یورو تا تاریخ ۱۳ سپتامبر خریداری کنند.

دستبند شیائومی بند ۹ به یک نمایشگر آمولد ۱.۶۲ اینچی با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت مجهز شده است که از قابلیت تنظیم خودکار روشنایی بهره می‌برد. بدنه این محصول از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که وزن و ضخامت آن به ترتیب برابر با ۱۵.۸ گرم و ۱۰.۹۵ میلیمتر می‌باشد. دقت سنسور ضربان قلب در دستبند جدید شیائومی ۱۶ درصد نسبت به مدل نسل پیشین بهبود یافته است و باتری آن می‌تواند تا ۲۱ روز شارژدهی داشته باشد.

البته درصورتی قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن را روشن کنید، شارژدهی این باتری به ۹ روز کاهش خواهد یافت. دستبند شیائومی بند ۹ همچنین به یک موتور ویبره خطی با ۲۰ حالت لرزش مختلف مجهز شده است. علاوه‌بر این، محصول جدید شیائومی دارای ۱۵۰ حالت ورزشی و یک باتری ۲۳۳ میلی‌آمپر ساعتی است که شارژ کامل آن یک ساعت طول می‌کشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید