قابلیت‌های جذابی به تردز اضافه شد - تکفارس 
قابلیت‌های جذابی به تردز اضافه شد - تکفارس 

قابلیت‌های جذابی به تردز اضافه شد

فرزاد اسرافیلی
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - 20:03
قابلیت‌های جدید تردز

متا چندین قابلیت جدید از جمله امکان ذخیره چندین پیش نویس و زمانبندی پست‌ها را به شبکه اجتماعی تردز اضافه کرده است.

شرکت متا چندین قابلیت جدید و کاربردی را برای شبکه اجتماعی تردز که رقیب ایکس محسوب می‌شود، معرفی کرده است. برخی از این قابلیت‌ها در دسترس کاربران قرار گرفته است و برخی دیگر به زودی فعال خواهد شد. یکی از این قابلیت‌ها امکان تجزیه و تحلیل عملکرد صفحه تردز صاحبان اکانت می‌باشد.

طبق ویژگی‌های جدید، کاربران می‌توانند تعداد بازدیدها، پاسخ‌ها، ارسال‌های مجدد، و نقل قول‌ها را به همراه تغییرات تعداد فالوورها در طول زمان و اطلاعات آماری فالوورها مانند سن، مکان و جنسیت مشاهده کنند.

همچنین امکان ذخیره چند پیش نویس قبل از به اشتراک گذاشتن آن‌ها با مخاطبان فراهم می‌شود. طبق قابلیت جدید کاربران می‌توانند تا ۱۰۰ پیش نویس را در بخش جدید Drafts ذخیره کنند. همچنین قابلیت زمانبندی پست‌های پیش نویس شده نیز به تردز اضافه می‌شود. بدین ترتیب می‌توان پیش نویس‌ها را در تاریخ انتخابی برای پست کردن زمانبندی کرد.

این قابلیت‌ها ابتدا در در نسخه وب در دسترس قرار می‌گیرد و به گفته تردز در آینده برای نسخه‌ موبایل فعال می‌شوند. در حال حاضر قابلیت‌های اطلاعات آماری (Insights) و ذخیره چندین پیش‌نویس‌ در دسترس کاربران قرار دارد و زمانبندی پست‌ها به زودی اضافه خواهد شد.

بیش از یک سال از راه اندازی تردز می‌گذرد و این شبکه اجتماعی تا به حال موفق به جذب ۲۸ میلیون کاربر فعال روزانه شده است. متا مرتباً قابلیت‌های جدیدی را به این شبکه اجتماعی اضافه می‌کند تا بتواند آن را به رقیبی جدی برای ایکس تبدیل کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید