قابلیت تغییر تم و رنگ چت‌ها به واتساپ می‌آید - تکفارس
قابلیت تغییر تم و رنگ چت‌ها به واتساپ می‌آید - تکفارس

قابلیت تغییر تم و رنگ چت‌ها به واتساپ می‌آید

امین باقری
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - 12:29
تم واتساپ

واتساپ اخیرا مشغول اضافه کردن قابلیت‌های جدید زیادی بوده است و این روند به این زودی‌ها متوقف نخواهد شد. اخیرا، نسخه بتای جدیدی از این اپلیکیشن برای اندروید (۲.۲۴.۱۷.۱۹) منتشر شد که پشتیبانی اولیه از تم‌های چت را به همراه دارد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این قابلیت هنوز در مراحل اولیه توسعه است، اما در راه است و به شما اجازه می‌دهد یک تم برای چت انتخاب کنید که رنگ پیام و تصویر زمینه چت را تغییر می‌دهد.

قابلیت تغییر تم و رنگ چت‌ها به واتساپ می‌آید - تکفارس

اگر تا به حال از فیسبوک مسنجر استفاده کرده‌اید، اصولا می‌دانید که انتظار چه چیزی را باید داشته باشید، زیرا آن اپلیکیشن سال‌هاست که تم‌های مخصوص چت دارد. واتساپ، مانند بسیاری از موارد دیگر، فقط در حال جبران عقب‌ماندگی است.

اگر می‌خواهید قابلیت‌های بتای واتساپ را در اندروید آزمایش کنید، باید در برنامه بتا باشید که می‌توانید از طریق لیست فروشگاه پلی استور در آن ثبت‌نام کنید. با این حال، توجه داشته باشید که ثبت‌نام همیشه باز نیست.

با توجه به مدت زمانی که معمولا طول می‌کشد تا قابلیت‌های جدید واتساپ از بتا به حالت پایدار برسند، فرض می‌کنیم که تم‌های چت تا پایان سال برای همه در دسترس خواهند بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید