تصاویری از اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا فاش شد - تکفارس 
تصاویری از اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا فاش شد - تکفارس 

تصاویری از اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا فاش شد

افشین نوری
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - 09:18
اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا

هواوی قرار است اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا را معرفی کند و تاکنون شایعات زیادی درباره آن وجود داشته است و حالا تصاویری از آن فاش شده است.

در این تصاویر، می‌توانیم گوشی تاشو دولای هواوی را در دستان ریچارد یو رئیس هیات مدیره این شرکت مشاهده کنیم.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید ما با یک گوشی نسبتا ضخیم روبرو هستیم که یک سیستم دوربین دایره‌ای در پنل پشتی خود دارد.

گفته می‌شود گوشی تاشو دولای هواوی دارای نمایشگر حدودا ۱۰ اینچی خواهد بود و احتمالا از تراشه سری کایرین ۹ هواوی بهره خواهد برد.

هواوی ممکن است این گوشی را شهریورماه به همراه چند محصول دیگر از جمله سری نوا ۱۳ و ساعت هوشمند واچ GT 5 معرفی کند.

به این ترتیب هواوی به اولین شرکت تبدیل خواهد شد که گوشی هوشمند تاشو سه لایه را روانه بازار خواهد کرد. سامسونگ، که در حال حاضر تنها رقیب هوآوی در زمینه گوشی‌های تاشو محسوب می‌شود، هنوز در حال تلاش برای مطالعه چگونگی نازک‌تر کردن اجزای تاشو معمولی است. این یک واقعیت غیرقابل انکار است که فناوری سامسونگ بسیار عقب مانده است.

یکی از پیش نیازهای اصلی گوشی هوشمند سه لایه، بیش از حد نازک بودن آن است. او افزود که این نقطه قوت هواوی و نقطه ضعف سامسونگ است. او دلیل اصلی این امر را به خشنودی از وضعیت فعلی و کم کاری مداوم سامسونگ مرتبط می‌داند.

لازم به یادآوری است که هواوی میت ایکس ۵، جدیدترین نسخه کتابی تاشو هوآوی، در هنگام تا شدن ۱۱.۱ میلی متر ضخامت دارد. در مقابل، گلکسی زد فولد ۵ ضخامت ۱۳.۴ میلی متری دارد. گلکسی زد فولد ۶ جدید نیز نسبتاً نازک تر از گلکسی زد فولد ۵ و ضخیم تر از میت ایکس ۵ خواهد بود.

با این حال، سایر شرکت‌های چینی پا را فراتر گذاشته و محصولات تاشوی خود را نازک‌تر از گوشی‌های فوق کرده‌اند. گوشی آنر مجیک V2 تنها ۹.۹ میلی متر , جانشین آن تنها ۹.۷ میلی متر ضخامت دارد. شیائومی MIX Fold 4 نیز به نظر می‌رسد بسیار نازک خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید