ببینید: اولین تصویر گلکسی S25 اولترا سامسونگ فاش شد - تکفارس 
ببینید: اولین تصویر گلکسی S25 اولترا سامسونگ فاش شد - تکفارس 

ببینید: اولین تصویر گلکسی S25 اولترا سامسونگ فاش شد

محمدامین حیدری
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - 13:03
گلکسی S25 اولترا سامسونگ

در حالی که پنج ماه تا معرفی گلکسی S25 اولترا باقی مانده است، اکنون تصویری از این پرچمدار سامسونگ فاش شده است که طراحی متفاوت آن نسبت به نسل قبل را نشان می‌دهد.

باتوجه به این تصویر که توسط یک افشاگر معتبر منتشر شده است، گلکسی S25 اولترا گوشه‌های نسبتا گردی دارد. درصورتی که این تصویر واقعی باشد، استفاده از گوشه‌های گرد برای قاب دستگاه موجب می‌شود تا در دست گرفتن آن آسان‌تر باشد. تصویر منتشر شده همچنین طراحی جلوی پرچمدار آینده سامسونگ در کنار گلکسی S24 اولترا را نشان می‌دهد که به یکسان بودن اندازه نمایشگرها و نسبت تصویر در این گوشی‌ها اشاره دارد.

گلکسی S25 اولترا سامسونگ

گزارشات پیشین نشان می‌دهند که در پشت قاب گلکسی S25 اولترا یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، یک سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دوربین‌های سوپر تله‌فوتو و اولترا واید با قدرت ۵۰ مگاپیکسل قرار دارند؛ این گوشی همچنین از یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و یک باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی برخوردار است.

گفته می‌شود گلکسی S25 اولترا سامسونگ قرار است به تراشه ۳ نانومتری مجهز شود؛ این تراشه به احتمال زیاد اسنپدراگون ۸ نسل ۴ با هسته‌های سفارشی Oryon کوالکام خواهد بود. علاوه‌بر این، دو گوشی گلکسی S25 و S25 پلاس احتمالا از تراشه اگزینوس ۲۵۰۰ سامسونگ با نسل جدید هسته‌های پردازشی آرم و پردازنده گرافیکی Xclipse 950 برپایه معماری RDNA شرکت AMD برخوردار خواهند بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید