قیمت نسخه‌های مختلف سری پیکسل ۹ گوگل - تکفارس 
قیمت نسخه‌های مختلف سری پیکسل ۹ گوگل - تکفارس 

قیمت نسخه‌های مختلف سری پیکسل ۹ گوگل

افشین نوری
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - 10:11
تاریخ رونمایی از سری پیکسل ۹ گوگل

سری پیکسل ۹ گوگل به‌تازگی در چهار مدل پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو، پیکسل ۹ پرو XL و پیکسل ۹ پرو فولد معرفی شد که قیمت نسخه‌های مختلف آن به صورت زیر خواهد بود.

پیکسل ۹ در دو نسخه ۱۲/۱۲۸ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود که به‌ترتیب ۷۹۹ و ۸۹۹ دلار قیمت دارند.

پیکسل ۹ پرو در سه نسخه ۱۶/۱۲۸، ۱۶/۲۵۶ و ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی به‌ترتیب با قیمت ۹۹۹، ۱۰۹۹ و ۱۲۹۹ دلار عرضه می‌شود. پیکسل ۹ پرو XL در سه نسخه ۱۶/۱۲۸، ۱۶/۲۵۶ و ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی به‌ترتیب با قیمت ۱۰۹۹، ۱۱۹۹و ۱۳۹۹ دلار وارد بازار می‌شود.

پیکسل ۹ پرو فولد نیز در دو نسخه ۱۶/۲۵۶ و ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود که به‌ترتیب ۱۷۹۹ و ۱۹۱۹ دلار قیمت دارند.

پیکسل ۹ از یک صفحه‌نمایش Actua با قطر ۶.۳ اینچ بهره می‌برد که توسط گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافظت می‌شود. این در حالیست که مدل‌های پیکسل ۹ پرو از صفحه‌نمایش Super Actua با روشنایی و وضوح بالاتر بهره می‌برند.

در داخل پیکسل ۹ از تراشه تنسور G4 در کنار ۱۲ گیگابایت رم استفاده شده است. در پنل پشتی این گوشی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی وجود که به‌ترتیب دارای زوم اپتیکال ۸ برابر و حالت ماکرو بهبودیافته هستند. دوربین سلفی هم ۱۰.۵ مگاپیکسلی است.

سری پیکسل ۹ سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌کند و قرار است هفت سال آپدیت‌های نرم‌افزاری و امنیتی را دریافت کند. سایر قابلیت‌های این سری شامل پشتیبانی از هوش مصنوعی گوگل و ارتباط ماهواره‌ای می‌شود.

گوشی‌های پیکسل ۹ پرو و پرو XL به ترتیب دارای نمایشگر ۶.۳ اینچی و ۶.۸ اینچی Super Actual هستند و از نرخ ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند.

این مدل‌ها نیز از تراشه تنسور G4 بهره می‌برند و دارای ۱۶ گیگابایت رم و گزینه‌های حافظه ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی هستند.

پیکسل ۹ پرو و پرو XL به‌ترتیب مجهز به باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی و ۵۰۶۰ میلی‌آمپرساعتی شده‌اند و از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کنند.

در پنل پشتی آن‌ها یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با زوم ۳۰ برابر وجود دارد و دوربین سلفی آن‌ها ۴۲ مگاپیکسلی است.

البته قیمت‌های فوق برای بازار آمریکا است و ممکن است در سایر کشورهای دنیا متفاوت باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید