مشخصات گوشی پوکو F7 و ردمی توربو ۴ فاش شد - تکفارس 
مشخصات گوشی پوکو F7 و ردمی توربو ۴ فاش شد - تکفارس 

مشخصات گوشی پوکو F7 و ردمی توربو ۴ فاش شد

فرزاد اسرافیلی
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - 11:16
مشخصات گوشی پوکو F7 و ردمی توربو 4

یک افشاگر چینی در شبکه اجتماعی ویبو نخستین جزئیات مربوط به مشخصات گوشی پوکو F7 و ردمی توربو ۴ را فاش کرده است.

نخستین جزئیات مربوط به مشخصات گوشی پوکو F7 در چین فاش شده است. به تازگی یکی از افشاگران معروف در شبکه اجتماعی ویبو جزئیاتی را در مورد گوشی ردمی توربو ۴ به اشتراک گذاشته است که ابتدا در چین و سپس با نام پوکو F7 در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. لازم به یادآوری است که قبلاً گوشی پوکو F6 با نام تجاری تغییر یافته ردمی توربو ۳ روانه بازارهای جهانی شده بود.

به نظر می‌رسد گوشی پوکو F7 (و ردمی توربو ۴) مجهز به «باتری فوق‌العاده بزرگ» با حداقل ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت، یک صفحه‌نمایش تخت با رزولوشون ۱.۵K و همچنین یک قاب پلاستیکی خواهد بود. شناسه مدل ردمی توربو ۴ ۲۴۱۲DRT0AC می‌باشد و پوکو F7 با شناسه ۲۴۱۲DPC0AG برای بازارهای جهانی و ۲۴۱۲DPC0AI برای هند عرضه می‌شود.

در شناسه‌های بالا عدد “۲۴۱۲” اشاره به تاریخ دسامبر ۲۰۲۴ دارد و احتمالاً مصادف با عرضه این گوشی خواهد بود. البته توجه داشته باشید که شیائومی و برندهای فرعی آن همیشه به عرضه گوشی‌های جدید بر اساس شناسه مدل آن ها عمل نکرده‌اند. گوشی پوکو F6 در ماه می معرفی شد و احتمالاً جانشین آن نیز تقریباً سال آینده در همان ماه رونمایی شود.

بنا به اعلام این افشاگر چینی ردمی توربو ۴ احتمالاً مجهز به تراشه دیمنسیتی ۸۴۰۰ یا چیپست دانگرید شده ( یا همان آندرکلاک شده) دیمنسیتی ۹۳۰۰ خواهد بود. البته تمام این موارد تنها حدس و گمان است و باید منتظر اعلامیه رسمی باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید