قابلیت چت گروهی با ۳۲ نفر به تیک تاک اضافه شد - تکفارس 
قابلیت چت گروهی با ۳۲ نفر به تیک تاک اضافه شد - تکفارس 

قابلیت چت گروهی با ۳۲ نفر به تیک تاک اضافه شد

افشین نوری
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - 09:29
تیک تاک

تیک تاک قابلیت جدیدی معرفی کرده است که امکان چت گروهی با 32 نفر را فراهم می‌کند. این قابلیت در دسترس همه کاربران قرار دارد.

تیک تاک که یک پلتفرم اشتزاک‌گذاری ویدیو است برای اولین بار قابلیت چت گروهی با حداکثر ۳۲ نفر را ارائه کرده است.

البته این قابلیت محدودیت‌هایی دارد و افراد زیر ۱۵ سال نمی‌توانند به این چت‌ها وارد شوند. با این حال، امکان بلاک کردن و میوت کردن کاربران در چت‌های گروهی وجود دارد.

برای ایجاد یک چت گروهی در تیک تاک کافی است روی گزینه Inbox زده و با انتخاب Chat، افرادی را که می‌خواهید به چت اضافه کنید. سپس باید دکمه Start group chat را بزنید تا گروه شما ساخته شود.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اخیرا لایحه مربوط به ممنوعیت تیک تاک در آمریکا را که قبلا به تصویب کنگره رسیده بود امضا کرد.

طبق این لایحه، شرکت بایت‌دنس به‌عنوان مالک تیک تاک ۹ ماه فرصت دارد تا آن را بفروشد در غیر اینصورت به‌طور کامل ممنوع خواهد شد.

این لایحه تحت عنوان محافظت از آمریکایی‌ها در برابر اپلیکشن‌های تحت کنترل کشور‌های متخاصم ارائه شده و با همراهی هر دو حزب دمکرات و جمهوری خواه تنظیم گردیده است.

این لایحه همچنین به رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا اجازه گنجاندن هر برنامه و رسانه اجتماعی دیگر که توسط یک کشور متخاصم کنترل می‌شود را به این لایحه می‌دهد.

به معنای دیگر هر برنامه رسانه اجتماعی که توسط یک کشور متخاصم کنترل می‌شود جهت فعالیت در آمریکا باید تمامی ارتباط خود با کشور مبدا را قطع نماید. ایالات متحده آمریکا در حال حاضر کشور‌های چین روسیه، ایران و کره شمالی را در تحت عنوان کشور‌های متخاصم می‌شناسد.

بایت‌دنس در واکنش به این اتفاق گفته است که در دادگاه علیه قانون تصویب شده اقدام خواهد کرد و زیر بار آن نخواهد رفت.

گفتنی است مجلس نمایندگان ایالات متحده قبلا لایحه‌ی دیگری را با هدف اجبار تیک‌تاک برای فروش سهام خود تصویب کرده بود. بر اساس آن لایحه، شرکت بایت‌دنس در عرض شش ماه باید پلتفرم تیک‌تاک را به فروش می‌رساند و یا در کشور آمریکا با ممنوعیت و حذف از فروشگاه‌های نرم‌افزار پلی استور و اپ استور مواجه می‌شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید