ببینید: کیا K8 با طراحی جذاب و تغییرات بزرگ معرفی شد - تکفارس 
ببینید: کیا K8 با طراحی جذاب و تغییرات بزرگ معرفی شد - تکفارس 

ببینید: کیا K8 با طراحی جذاب و تغییرات بزرگ معرفی شد

محمدامین حیدری
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - 16:10
کیا K8

شرکت خودروسازی کیا از سدان جدید خود با نام K8 رونمایی کرده که قرار است به عنوان جایگزین مدل کادنزا وارد بازار کره جنوبی شود.

در حالیکه تولید خودروی کیا کادنزا در سال ۲۰۲۱ متوقف شد، حالا نسخه جدید آن با نام کیا K8 معرفی شده که تغییراتی بزرگی در طراحی آن اعمال شده است. از آن‌ جمله می‌توان به چراغ‌های عمودی جدید و نمای جلوی بازطراحی شده اشاره کرد. قسمت عقب این خودرو نیز دستخوش تغییراتی شده است؛ به‌گونه‌ای که خروجی‌های اگزوز حذف شده‌اند و سپر صاف‌تری در پشت آن به کار رفته است.

کیا K8

در داخل خودروی جدید شرکت کیا شاهد استفاده از کنترلرهای سیستم تهویه در موقعیت متفاوت، مواد نرم‌تر و نوار LED هستیم که داشبود را تقسیم کرده است. علاوه‌بر این، تمام نسخه‌های کیا K8 از ۱۰ کیسه هوا و نور بالای اتوماتیک بهره می‌برند که ایمنی و راحتی را برای سرنشینان تضمین می‌کند. خریدارن می‌توانند کیا K8 در نسخه‌هایی با موتور ۲.۵ لیتری بنزینی و ۳.۵ لیتری V6 تهیه کنند.

کیا K8

همچنین نسخه دیگر این خودرو با یک پیشرانه هیبریدی و قابلیت تزریق پروپان مایع نیز عرضه می‌شود. قیمت محصول جدید کیا از ۲۷,۳۰۰ دلار آغاز می‌شود و گران‌ترین مدل آن ۳۷,۸۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است که به عنوان یک سدان لوکس، ارزش خرید خوبی دارد. گفتنی است فروش تمام نسخه‌های کیا K8 به جز مدل هیبریدی به‌زودی آغاز خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید