تسلا قیمت سایبرتراک را افزایش داد - تکفارس 
تسلا قیمت سایبرتراک را افزایش داد - تکفارس 

تسلا قیمت سایبرتراک را افزایش داد

امین باقری
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - 13:39
قیمت سایبرتراک

به گزارش Jalopnik، تسلا فروش مدل دیفرانسیل عقب سایبرتراک، ارزان‌ترین نسخه از خودروی برقی زاویه‌دار خود را که ۶۰,۹۹۰ دلار قیمت داشت، متوقف کرده است.

همزمان، این شرکت قیمت سایبرتراک چهار چرخ متحرک را ۲۰ هزار دلار افزایش داده است. اکنون با قیمت ۹۹,۹۹۰ دلار، قیمت پایه این وسیله نقلیه برقی به طرز چشمگیری ۳۹ هزار دلار افزایش یافته است.

مدل سایبربیست (Cyberbeast)، نسخه قدرتمندتر سه موتوره با گشتاور بیشتر و سرعت بالاتر نسبت به نسخه استاندارد چهار چرخ متحرک نیز گران‌تر شده است و اکنون ۱۱۹,۹۹۰ دلار قیمت دارد (قبل از ۶ آگوست ۹۹,۹۹۰ دلار بود). قیمت‌های به‌روزرسانی شده به‌ویژه با در نظر گرفتن اینکه تسلا در سال ۲۰۱۹ گفته بود که قیمت سایبرتراک از ۳۹,۹۹۰ دلار شروع می‌شود، نا امیدکننده است.

خوشبختانه این شرکت زمان تحویل را سرعت بخشیده است. تسلا تخمین می‌زند که می‌تواند سایبرتراک‌های چهار چرخ متحرک را بین آگوست و سپتامبر ۲۰۲۴ به مشتریان تحویل دهد، در حالی که برای سایبربیست زمان تحویل بین اکتبر تا دسامبر ۲۰۲۴ ذکر شده است. همانطور که در اوایل این ماه در The Internet Archive نشان داده شد، قبلا تحویل سفارش‌ها برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده بود.

خبر بد دیگر برای سایبرتراک مربوط به دو فراخوان در سال جاری بوده است. اولین فراخوان به دلیل نقص پدال‌ گاز و دیگری به دلیل تیغه‌های برف‌ پاک‌کن معیوب بود. به طور کلی، تسلا در دوره‌ای پر از مشکلات شامل کاهش سود، تحقیقات فدرال، دعاوی قضایی و فراخوان‌ها تقلا می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید