تماشا کنید: ویدیوی آزمایش فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی ریلمی - تکفارس 
تماشا کنید: ویدیوی آزمایش فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی ریلمی - تکفارس 

تماشا کنید: ویدیوی آزمایش فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی ریلمی

محمدامین حیدری
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - 16:25
فناوری شارژ سریع 300 واتی ریلمی

در حالی که ریلمی خود را برای معرفی فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی در تاریخ ۱۴ آگوست آماده می‌کند، اکنون ویدیویی از آزمایش این فناوری در یک گوشی هوشمند فاش شده است.

اگرچه این ویدیو سرعت فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی ریلمی را نشان می‌دهد اما این شرکت تاکنون به‌طور رسمی از فناوری مذکور رونمایی نکرده است.

همانطور که مشاهده می‌کنید، تنها ۳۲ ثانیه طول می‌کشد تا شارژ گوشی در این ویدیو به ۱۵ درصد برسد و پس از ۳۵ ثانیه، این مقدار به ۱۷ درصد افزایش یافت. اگرچه این ویژگی بسیار شگفت‌انگیز است اما فراموش نکنید برند ردمی نیز در سال گذشته از فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی خود رونمایی کرد. با این حال، این برند تاکنون گوشی هوشمندی که بتواند از فناوری مذکور استفاده کند، معرفی نکرده است.

امیدواریم که شرکت ریلمی برخلاف ردمی هرچه زودتر محصولات جدید خود را به فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی مجهز کند. البته این شرکت قبلا با معرفی قابلیت شارژ ۲۴۰ واتی برای برخی از گوشی‌های خود، تقریبا به فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی نزدیک شده است؛ در حالی که محصولات فعلی برند ردمی می‌توانند از شارژ حداکثر ۱۲۰ واتی پشتیبانی کنند.

همچنین گفته می‌شود ریلمی حتی قادر به توسعه فناوری شارژ سریع با توان بیشتر از ۳۰۰ وات است که برتری آن نسبت به برند ردمی محسوب می‌شود. در هرصورت فراموش نکنید که شرکت ریلمی تنها تصمیم دارد از فناوری شارژ فوق‌سریع خود در تاریخ ۱۴ آگوست رونمایی کند و شاهد معرفی گوشی هوشمندی در آن زمان نخواهیم بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید