ببینید: اولین گوشی تاشو سه لایه هواوی رویت شد - تکفارس 
ببینید: اولین گوشی تاشو سه لایه هواوی رویت شد - تکفارس 

ببینید: اولین گوشی تاشو سه لایه هواوی رویت شد

فرزاد اسرافیلی
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - 16:39
اولین گوشی تاشو سه لایه هواوی

به تازگی تصویری از یکی از مدیران هواوی در هواپیما منتشر شده است که ظاهراً از گوشی تاشو سه لایه این شرکت استفاده می‌کند.

سامسونگ جزو اولین شرکتی بود که با عرضه گلکسی زد فولد نام خود را به عنوان توسعه دهنده گوشی‌های هوشمند تاشو بر زبان‌ها انداخت. با این وجود از آن زمان، ظاهر گوشی‌های تاشو دست نخورده باقی مانده است. با وجود اینکه چندین سال از معرفی نمایشگرهای تاشو سه لایه توسط سامسونگ و TCL می‌گذرد، اما هنوز به عنوان یک محصول قابل خرید نیستند. این در حالی است که هواوی در این مدت بیکار ننشسته است و با اولین گوشی هوشمند سه لایه خود، از رقبا جلو زده است.

اولین گوشی تاشو سه لایه هواوی

در تصویری که منتشر شده است آقای یو چنگدونگ، مدیرعامل مصرف‌کنندگان هواوی، در حالی که ظاهراً در هواپیما نشسته است، در حال استفاده از این گوشی است. از تصویر مشخص است که این گوشی تاشو معمولی نیست، زیرا چین‌های نمایشگر نشان می‌دهد می‌تواند دو بار تا شود. همه چیز به زودی مشخص خواهد شد، اما آنچه مسلم است این است که استفاده از گوشی در هوای باز نشان دهنده نزدیک بودن این محصول به عرضه می‌باشد.

دیجیتال چت استیشن، افشاگر معروف شبکه اجتماعی ویبو معتقد است که این گوشی سه لایه هواوی احتمالا قبل از سری میت ۷۰، که قرار است اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه شود، روانه بازار خواهد شد. تا به حال اطلاعات کمی در مورد گوشی میت ۷۰ منتشر شده است، اما می‌توان حدس زد که همانند هواوی میت X6 از تراشه HiSilicon Kirin 9000s/9010 استفاده می‌کند و طراحی و دوربین آن همانند مجموعه‌ گوشی‌های تاشو موجود خود خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید