گلکسی S24 FE در سایت سامسونگ لیست شد - تکفارس 
گلکسی S24 FE در سایت سامسونگ لیست شد - تکفارس 

گلکسی S24 FE در سایت سامسونگ لیست شد

تکفارس
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - 00:17
s24 fe

با توجه به فهرست شدن گوشی موبایل گلکسی S24 FE وجود این مدل رسما تایید شد. سامسونگ در ماه‌های گذشته صحبتی درباره این گوشی به میان نیاورده و هیچ خبری را درباره وجود S24 FE رد یا تایید نکرده است.

اما اکنون شاهد آن هستیم که این گوشی در سایت رسمی سامسونگ به لیست مدل‌ها اضافه شده است. این گوشی با نام مدل SM-S721B که نسخه جهانی S24 FE است در وبسایت سامسونگ کشور فرانسه دیده شده است.

s24 fe منتشر شد

اخیرا شاهد انتشار خبر رنگ‌بندی گوشی گلکسی S24 FE بودیم. باید بگوییم که طیف رنگی منتشر شده برای S24 FE با تمرکز بر روی رنگ سیاه عرضه شده است.

خبرها حاکی از آن است که گلکسی S24 FE نسبت به گلکسی S23 FE باریک‌تر است و حاشیه کمتری دارد. بنابراین بسیار خوش دست‌تر به نظر می‌رسد. ابعاد این گوشی به احتمال زیاد ۱۶۲ در ۷۷.۳ در ۸ میلی متر خواهد بود. سامسونگ برای این گوشی یک نمایشگر ۶.۶۵ اینچی در نظر گرفته است. 

دوربین‌های گلکسی S24 FE مانند نسل قبل به صورت ۳ لنز عمودی خواهد بود. دوربین اصلی به احتمال زیاد ۵۰ مگاپیکسلی است. با وجود بدنه فلزی، اکثر ویژگی‌های ظاهری مانند S23 FE است اما باریک‌تر و خوش دست‌تر! 

تراشه به کار گرفته شده در این گوشی Exynos 2400 است. اگزینوس ۲۴۰۰ پردازنده‌ی پرچمدار جدید سامسونگ برای گوشی‌های سری گلکسی S است. البته برای نسخه آمریکا اسنپدراگون نسل ۲ در نظر گرفته شده است. مشخصات کامل گوشی S24 FE هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. اما به نظر می‌رسد این گوشی با یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، نمایشگر Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و قیمت ۶۰۰ دلاری به بازار بیاید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید