روبیکا محبوب ترین پیام رسان داخلی - تکفارس 
روبیکا محبوب ترین پیام رسان داخلی - تکفارس 

روبیکا محبوب ترین پیام رسان داخلی

تکفارس
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - 00:15
روبیکا محبوب ترین پیام رسان داخلی

ارتباطی بدون مرز  با روبیکا

ارتباط متنی، صوتی و تصویری در بستری ایمن و بدون مرز همواره یکی از خواسته‌های مهم کاربران بوده است. سازندگان برنامه روبیکا تلاش کرده‌اند تا با ساخت اپلیکیشنی متفاوت این نیاز مهم کاربران را پاسخ دهند. روبیکا یکی از معدود برنامه‌هایی است که به مخاطبانش اجازه می‌دهد تا از روش‌های مختلف با یکدیگر تماس برقرار کنند.

تماس صوتی و تصویری رایگان با روبیکا

امکان تماس صوتی و تصویری، ارسال پیام‌های متنی و صدا و عکس برای دوستان و اقوام از جمله قابلیت‌های این پیام‌رسان بزرگ است. جالب است است بدانید برای آنکه کاربران علاقه‌ بیشتری به این پلتفرم پیدا کنند سازندگان برخی هزینه‌ها را برای آن‌ها بسیار کم و در حد صفر قرار داده‌اند. به عنوان مثال در اربعین امسال روبیکا به کاربران اجازه می‌دهد تا تماس‌های خود را بدون پرداخت هیچ هزینه انجام دهند. البته یادآور شویم این موضوع در سال‌ قبل نیز وجود داشته است و این مجموعه با همکاری شرکت مخابرات و اخذ مجوزهای لازم به کاربران اپراتورهای همراه اول و ایرانسل اجازه داده بود تا با فعال‌سازی رومینگ بدون هیچ هزینه با عزیزانشان در ارتباط باشند. 

با آنکه نقطه عطف مجموعه روبیکا از سال ۹۸ و با آغاز همه‌گیری کرونا شکل گرفت، اما رفته رفته این اپلیکیشن به گزینه اول بسیاری از کاربران ایرانی در خصوص ارتباطات متنی، صوتی و تصویری تبدیل شد. اکنون و با گذشت چند سال از آغاز به‌کار این اپلیکیشن کاربران می‌توانند با کمترین هزینه از امکانات متنوع این برنامه استفاده کنند. 

جنبه‌های سرگرم‌کننده روبیکا

یکی از نقاط قوت روبیکا موضوع سرگرمی‌های مختلف و متنوع آن است. اگر تصور اولیه شما این است که روبیکا نیز پلتفرمی مانند تلگرام یا اینستاگرام است باید بگوییم که اشتباه می کنید. این برنامه ترکیبی از تمامی برنامه‌های جذاب و پرمخاطب دنیاست که روی یک پلتفرم ایرانی و بومی شکل گرفته است. اگر دوست دارید از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های روز داخلی و خارجی مطلع شوید و آن‌ها را با بالاترین کیفیت تماشا کنید، روبیکا بهترین برنامه برای شماست.

روبینو

علاوه بر این دسترسی به روبینو که ساختاری مانند شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد، جذابیت روبیکا را دوچندان کرده است. دیگر برای دسترسی به یک شبکه مجازی با محوریت تصاویر نیازی به استفاده کردن از تغییردهنده‌های آی‌پی و دانلود برنامه‌های خارجی نیست چرا که سازندگان اپلیکیشن روبیکا تمام آنچه کاربران نیاز دارند در اختیارشان قرار داده‌اند.

پوشش تازه‌های جهان و ایران و اخبار مهم و لحظه‌ای نیز از جمله ویژگی‌ها و جاذبه‌های این اپلیکیشن بزرگ است. اگر از علاقه‌مندان به آهنگ و موسیقی هستید هم روبیکا برای شما برنامه‌های مفصل و جذابی تدارک دیده است. جدیدترین آهنگ‌ها از طریق این پلتفرم در اختیار شما قرار دارد. دوستداران کتاب هم از دید سازندگان این اپلیکیشن دور نمانده‌اند و کتابخانه‌ای بزرگ از آثار مطرح جهانی در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

اگر به بازی و برنامه‌های سرگرم‌کننده مانند مسابقات تلویزیونی علاقه‌مند هستید روبیکا بستری از که به کاربران اجازه می‌دهد در تمامی این حوزه‌ها شرکت کنند و علاوه بر کسب جوایز گوناگون لحظات شاد و خوشی را سپری کنند.

خدمات بانکی در روبیکا

مدت‌هاست که با صف‌های طولانی پرداخت قبوض در بانک‌ها خداحافظی کرده‌ایم و این دوره جای خود را به برنامه‌های متنوع بانکی و سیستم‌های پرداخت آنلاین داده است. روبیکا علاوه بر جنبه‌های ارتباطی و سرگرمی امکان انجام برخی کارهای آنلاین را هم در ساختار خود قرار داده است. اگر به‌دنبال پرداخت قبوض، عوارض یا حتی خرید شارژ برای سیم‌ کارت‌های اعتباری هستید، اپلیکیشن روبیکا بدون درنگ پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. 

در ضمن اگر دستی در امور خیر دارید سازندگان این اپلیکیشن شرایطی را مهیا کرده‌اند که شما می‌توانید با در نظر با توجه به گزینه‌‌های موجود به سازمان‌ها و مراکز خیریه معتبر کمک‌های نقدی خود را ارسال کنند. 

کسب درآمد از طریق روبیکا

یکی از موضوعاتی که بیش از جنبه‌های سرگرمی روبیکا مورد توجه کاربران قرار گرفته است، امکان کسب درآمد است. کسب‌وکارهای اینترنتی امروزه بخش بزرگی از چرخه اقتصاد جهان را به خود اختصاص داده است. با آنکه این مورد در کشورمان هنوز فاصله زیادی نسبت به کشورهای جهان دارد، اما کاربران جوان و آشنا به اینترنت و برنامه‌های موبایل در کشورمان تلاش کرده‌اند تا سهمی از این بازار بزرگ خود را به خود اختصاص دهند. 

با آنکه آغاز این فرایند از طریق اپلیکیشن‌های خارجی شکل گرفت اما اپلیکیشن‌هایی مانند روبیکا با قرار دادن امکانات متنوع تلاش کردند تا کاربران به حضور در این بستر ترغیب کنند. 

امکان ساخت پیج و کانال‌های گوناگون، تبلیغ محصولات و فعالیت عادلانه به دور از محدودیت و هزینه‌های جانبی باعث شده است که این اپلیکیشن به گزینه جذابی برای کاربران و مشاغل اینترنتی تبدیل شود.

بنابراین اگر به فکر ساخت یک آنلاین شاپ و فروشگاه هستید و می‌خواهید محصولات شما به سرعت دیده شود، روبیکا می‌تواند سکوی پرتابی مناسب برای شما باشد.

روبیکا اپلیکیشنی بدون محدودیت

یکی دیگر از موضوعات مهم در این اپلیکیشن گستردگی و توسعه آن روی سیستم عامل‌های مختلف است. روبیکا جزو معدود برنامه‌هایی است که نسخه‌های موبایلی و تحت وب آن به سادگی در اختیار کاربران قرار گرفته است. اگر شما گوشی‌های اپل در اختیار دارید می‌توانید با دانلود روبیکا برای آیفون و یا دانلود فایل نصبی برای اندروید یا مراجعه اپ استورهایی مختلف این برنامه را نصب و اجرا کنید.

در صورتی که بنا به هر دلیلی به این سیستم عامل‌ها دسترسی ندارید می‌توانید از طریق مرورگر و نسخه تحت وب این اپلیکیشن به امکانات آن دسترسی پیدا کنید.

سخن پایانی

اپلیکیشن‌های ایرانی چند سالی است که توانسته‌اند با قرار دادن امکانات و ویژگی‌های خاص در برنامه‌های خود نظر مخاطبان ایرانی را به خود جلب کنند. یکی از این برنامه که توانسته است در مدت فعالیت خود به محبوبیت فراوانی برسد، روبیکاست. این اپلیکیشن چند منظوره با قرار دادن تماس‌های صوتی و تصویری، شبکه‌های اجتماعی، امکان کسب درآمد و دسترسی به انواع و اقسام موضوعات سرگرم‌کننده کاربران فراوانی را جذب خود کرده است.

با آنکه تصور نمی‌شد اپلیکیشن‌های ایرانی بتوانند شانسی در برابر برنامه‌های محبوب خارجی داشته باشند، اما ا‌پ‌هایی مانند روبیکا نشان دادند که برنامه‌سازان ایرانی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن و حضور در صحنه رقابت با همتایان خارجی خود دارند. 
شما با دانلود روبیکا برای ایفون یا اندروید از اپ استور معتبر میتوانید به امکانات این پیام رسان ایرانی دسترسی داشته باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید