قیمت پیکسل ۹ پرو و ۹ پرو XL در آمریکا فاش شد - تکفارس 
قیمت پیکسل ۹ پرو و ۹ پرو XL در آمریکا فاش شد - تکفارس 

قیمت پیکسل ۹ پرو و ۹ پرو XL در آمریکا فاش شد

افشین نوری
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - 20:15
قیمت پیکسل ۹ پرو

گوشی‌های گوگل پیکسل ۹ پرو و ۹ پرو XL قرار است به‌زودی معرفی شوند و حالا قیمت آن‌ها در آمریکا فاش شده است.

قیمت این دو گوشی برای لحظاتی در وبسایت T-Mobile ظاهر شد، اما بلافاصله حذف گردید. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید قیمت پیکسل ۹ پرو ۹۹۹.۹۹ دلار و قیمت پیکسل ۹ پرو XL رقم ۱۱۹۹.۹۹ دلار لیست شده است.

 قیمت پیکسل ۹ پرو

در این لیست اشاره‌ای به حافظه مدل پرو نشده اما مدل XL در دو حافظه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی قیمت یکسانی دارد. درهرحال این تصویر محدوده قیمتی دو گوشی پرچمدار گوگل را نشان می‌دهد.

گوگل در رویداد امسال احتمالا از سه مدل پیکسل ۹ رونمایی خواهد کرد. همچنین ساعت پیکسل واچ ۳ ممکن است در این رویداد معرفی شود.

طبق دعوت‌نامه‌هایی که گوگل ارسال کرده، رویداد Made by Google 2024 در روز ۲۳ مرداد برگزار خواهد شد که بسیار زودتر از پیش‌بینی‌های قبلی است.

این رویداد همچنین به‌ جای نیویورک در کالیفرنیا حوالی ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. این در حالیست که رویدادهای قبلی Made by Google معمولا در پاییز برگزار شده‌اند.

گوشی پیکسل ۹ در رنگ‌های ابسیدین (مشکی آتشفشانی)، پرسیلان (سفید سرامیکی)، کاسمو و موهیتو (سبز روشن) عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی ۱۰۰ یورو گران‌تر از نسل قبلی خود یعنی پیکسل ۸ می‌باشد. پیکسل ۹ با فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی به قیمت ۸۹۹ یورو و با فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی به قیمت ۹۹۹ یورو به فروش خواهد رفت.

پیکسل ۹ پرو نیز در چهار رنگ ابسیدین، پرسیلان، فندقی و صورتی روانه بازار خواهد شد. این رنگ‌ها بسته به فضای ذخیره سازی تغییر می‌کنند. این گوشی در سه نسخه عرضه می‌شود. نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در هر چهار رنگ و به ترتیب به قیمت ۱۰۹۹ و ۱۱۹۹ یورو و نسخه ۵۱۲ گیگابایتی به رنگ ابسیدین و فندقی با قیمت ۱۳۲۹ یورو به فروش خواهند رفت.

گوشی پیکسل ۹ پرو ایکس ال نیز در همان چهار رنگ موجود خواهد بود. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی در سه رنگ ابسیدین، پرسیلان و فندقی و به قیمت ۱۱۹۹ یورو عرضه خواهد شد. نسخه ۲۵۶ گیگابایتی در هر چهار رنگ و به قیمت ۱۲۹۹ یورو، نسخه ۵۱۲ گیگابایتی در سه رنگ ابسیدین، پرسیلان و فندقی به قیمت ۱۴۲۹ یورو و نسخه ۱ ترابایتی تنها به رنگ ابسیدین با قیمت ۱۶۸۹ یورو روانه بازار خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید