با آپدیت جدید مشکل Stagefright اسمارت فون OnePlus 2 حل می شود - تکفارس 
با آپدیت جدید مشکل Stagefright اسمارت فون OnePlus 2 حل می شود - تکفارس 

با آپدیت جدید مشکل Stagefright اسمارت فون OnePlus 2 حل می شود

امیرحسین
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - 17:04
با آپدیت جدید مشکل Stagefright اسمارت فون OnePlus 2 حل می شود - تکفارس 

تنها ۲ هفته از عرضه ی One Plus 2 می گذرد و برای اولین بار این اسمارت فون بروز رسانی OTA را برای سیستم عامل خود یعنی Oxygen OS دریافت خواهد کرد, این بروز رسانی قرار است تا برخی اشکالات این دستگاه را بهبود ببخشد, که مهم ترین بخش این بروز رسانی نیز بهبود مشکلات Stagefright خواهد بود.

این بروز رسانی که سیستم عامل Oxygen OS 2.0 این دستگاه را به نسخه ی ۲.۰.۱ ارتقا می بخشد, این بروز رسانی عمر باتری و همچنین رابط کاربری One Plus 2 را دچار تغییرات مثبتی می کند.

همچنین این بروز رسانی باعث رفع مشکل زوم کردن عکس ها در گوگل خواهد شد و ناپایداری برخی نرم افزار های کاربردی را هم از بین خواهد برد.

به هر حال, در کنار رفع مشکل اتصال به APN های جهانی و چند مشکل جزئی دیگر, بهبود کلیدی این بروز رسانی رفع آسیب پذیری Stagefright است که هکر ها می توانستند به وسیله ی آن کنترل اسمارت فون را به دست بگیرند, نخستین پچ Stagefright که توسط گوگل منتشر شد مشکلاتی به همراه داشت و حالا گوگل پچ جدید آن را منتشر کرده است و مشکلات آن رفع شده اند.

OnePlus اوایل این هفته بروز رسانی سیستم عامل OxygenOS را با نام ۲.۰.۱ عرضه کرد که پچ جدید Stagefright نیز به همراه آن عرضه خواهد شد.

این شرکت در پستی از وبلاگ رسمی خود ذکر کرده است که بروز رسانی OTA ابتدا در هند منتشر خواهد شد و به دنبال آن نیز در کشور های دیگر نیز عرضه خواهد شد, حجم بروز رسانی جدید ۱.۱ گیگابایت خواهد بود.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

مبنع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.