آپدیت iOS 17.6.1 برای رفع یک باگ‌ مهم منتشر شد- تکفارس
آپدیت iOS 17.6.1 برای رفع یک باگ‌ مهم منتشر شد- تکفارس

آپدیت iOS 17.6.1 برای رفع یک باگ‌ مهم منتشر شد

امین باقری
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - 13:37
آپدیت iOS 17.6.1 اپل

اپل iOS 17.6.1 و iPadOS 17.6.1 را تنها یک هفته پس از عرضه iOS 17.6 و iPadOS 17.6 در دسترس قرار داده است. این‌ها به‌روزرسانی‌هایی جزئی برای iOS 17 و iPadOS 17 هستند که سال گذشته عرضه شدند.

شما می‌توانید به‌روزرسانی‌ iOS 17.6.1 و iPadOS 17.6.1 را بر روی آیفون‌ها و آیپد‌های سازگار با مراجعه به آدرسSettings > General > Software Update دانلود کنید. اپل همچنین به‌روزرسانی iOS 16.7.10 را برای دستگاه‌هایی که قادر به ارتقاء به iOS 17 نیستند، منتشر کرده است.

اپل در رابطه با به‌روزرسانی iOS 17.6.1 گفت:

این به‌روزرسانی شامل رفع باگ‌های مهمی می‌شود و مشکلی که از فعال یا غیر فعال کردن قابلیت حفاظت پیشرفته از داده‌ها جلوگیری می‌کند را رسیدگی می‌کند.

آپدیت iOS 17.6.1 برای رفع یک باگ‌ مهم منتشر شد- تکفارس

باگ‌های مربوط به قابلیت حفاظت پیشرفته از داده‌ها تعداد کمی از کاربران را تحت تأثیر قرار داد. کسانی که نتوانستند این قابلیت را فعال کنند، یک ارور دریافت کردند که نشان می‌داد این قابلیت فعال نیست. همچنین کاربرانی که سعی کردند آن را غیر فعال کنند، دیدند که در رابط کاربری غیر فعال شده اما در واقع هنوز برای داده‌های آی کلود فعال بود.

هر دو این باگ‌ها در این به‌روزرسانی رفع شده‌اند. کاربران آیفونی که با این مشکلات مواجه شده‌اند، پس از نصب iOS 17.6.1 یک اعلان دریافت خواهند کرد که از آن‌ها می‌خواهد غیر فعال کردن این قابلیت را تأیید کنند. به گفته اپل در شرایطی که ADP به درستی غیر فعال نشده بود، کاربرانی که این باگ را تجربه کرده‌اند، سطح امنیت مورد انتظار یا بالاتری داشتند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید