اندروید ۱۵ و One UI 7 در گوشی‌های میان‌رده سامسونگ - تکفارس
اندروید ۱۵ و One UI 7 در گوشی‌های میان‌رده سامسونگ - تکفارس

سامسونگ One UI 7 را برای گلکسی A53، گلکسی A54 و گلکسی A73 تست کرد

امین باقری
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - 15:45
سامسونگ اندروید ۱۵ و One UI 7

طبق یک گزارش، سامسونگ حداقل از ژوئن امسال در حال آزمایش اندروید ۱۵ و رابط کاربری One UI 7 روی چندین گوشی میان‌رده بوده است. این موضوع از طریق نتایج بنچمارکی که توسط یک کاربر توییتر مشاهده شده، فاش شده است.

گوشی‌های گلکسی A53، گلکسی A54 و گلکسی A73 در گیک‌بنچ، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های بنچمارک برای دستگاه‌های موبایل، با اندروید ۱۵ چندین بار در چند ماه گذشته آزمایش شده‌اند. اولین مورد مربوط به ۲۷ ژوئن است، بنابراین توسعه به‌روزرسانی بزرگ بعدی اندروید و One UI برای این دستگاه‌ها مدتی است که در حال انجام است.

البته این موضوع تعجب‌آور نیست. سامسونگ معمولا در نیمه دوم سال نسخه‌های جدید اندروید را منتشر می‌کند، اما آزمایش‌ها ماه‌ها زودتر شروع می‌شوند. تطبیق نسخه‌های جدید اندروید و One UI فرآیندی زمان‌بر است و سامسونگ تمایل دارد هرچه سریع‌تر شروع کند.

این موضوع به خصوص در سال ۲۰۲۴ حقیقت دارد. به دلیل هوش مصنوعی Galaxy AI، حتی به‌روزرسانی‌های کوچک One UI نیز اکنون بزرگ‌تر از حد معمول هستند. One UI 6.1 تا قبل از انتشار بر دستگاه‌های واجد شرایط، نیاز به توسعه بیشتری داشت. به نظر می‌رسد همین موضوع برای One UI 6.1.1 نیز صدق می‌کند که منجر به تأخیر در برنامه بتای One UI 7.0 سامسونگ شده است.

اندروید ۱۵ و One UI 7 در گوشی‌های میان‌رده سامسونگ - تکفارس

با عرضه One UI 7، گلکسی A53، گلکسی A54 و گلکسی A73 قابلیت‌های Galaxy AI را دریافت نخواهند کرد. اما تغییرات مهم دیگری از جمله تغییرات ظاهری در دسترس خواهد بود.

سامسونگ اکنون تلاش می‌کند Galaxy AI را برای برخی از گوشی‌های سری A امسال، عرضه کند. اما به گفته منابع متعدد ممکن است نیازی نباشد تا عرضه One UI 7 صبر کنیم. با این حال، در حال حاضر هیچ چیزی به طور رسمی تأیید نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید