بایت‌دنس هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیو Jimeng AI را معرفی کرد - تکفارس 
بایت‌دنس هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیو Jimeng AI را معرفی کرد - تکفارس 

بایت‌دنس هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیو Jimeng AI را معرفی کرد

امین باقری
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - 16:14
هوش مصنوعی Jimeng AI

بنابر گزارش رویترز، بایت‌دنس ابزار هوش مصنوعی جدید Jimeng AI را در چین عرضه کرده است. بایت‌دنس Jimeng AI را با کمک شرکت تابعه خود یعنی Faceu Technology توسعه داده است، ابزاری که مشابه Sora محصول OpenAI، با استفاده از متن ویدیو خلق می‌کند.

قابلیت‌های Jimeng AI

  • خلق تصاویر با هوش مصنوعی: کاربران می‌توانند ایده‌های خود را به زبان محاوره توصیف کنند و Jimeng AI تصاویر منحصربه‌فردی خلق خواهد کرد. امکانات ویرایشی نیز برای بهبود این تصاویر فراهم شده است.
  • ایجاد ویدیو: کاربران می‌توانند با ارائه ایده‌های خود به Jimeng AI ویدیوهای مختلف ایجاد می‌کند. همچنین می‌توانید چندین بار امتحان کنید تا نتیجه مطلوب خود را بگیرید.
  • گزینه‌های اشتراک‌گذاری: ساخته‌های خود را می‌توانید از طریق لینک‌ به اشتراک بگذارید یا در حافظه خود ذخیره کنید تا دیگران از خلاقیت شما لذت ببرند.
  • جستجوی آثار خلاقانه: صفحه Explore به کاربران امکان این را می‌دهد که آثار دیگر کاربران را مشاهده و تحسین کنند و از آن‌ها الهام بگیرند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.
  • آثار شخصی‌سازی‌ شده: کاربران می‌توانند آثار دیگران را با بیان‌های خود تکرار و شخصی‌سازی کنند.
بایت‌دنس هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیو Jimeng AI را معرفی کرد - تکفارس 

رقابت و وضعیت بازار

Jimeng AI بخشی از بازار رو به رشد ابزارهای ویدیویی هوش مصنوعی در چین است و با هوش مصنوعی Kling AI محصول Kuaishou و Ying محصول Zhipu AI که به صورت جهانی قابل دسترسی هستند، رقابت می‌کند. برنامه Vidu محصول Shengshu نیز به تازگی عرضه شده است.

در پی راه‌اندازی هوش مصنوعی Sora محصول OpenAI در فوریه که هنوز به صورت عمومی در دسترس نیست، این تحولات روندی را در میان شرکت‌های تکنولوژی چینی برای ایجاد ابزارهای ویدیویی هوش مصنوعی نشان می‌دهد.

قیمت‌ و موجودیت

قیمت اشتراک این هوش مصنوعی به شرح زیر است:

  • ۶۹ یوان در ماه (حدود ۹.۶۲ دلار یا ۸۰۰ روپیه)
  • ۶۵۹ یوان در سال (حدود ۹۱.۸ دلار یا ۷۷۱۰ روپیه)

Jimeng AI در ابتدا در ۳۱ ژوئیه برای اندروید منتشر شد و اکنون در اپ استور اپل چین نیز قابل دسترس است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید