ریلمی به‌زودی از فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی رونمایی می‌کند - تکفارس 
ریلمی به‌زودی از فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی رونمایی می‌کند - تکفارس 

ریلمی به‌زودی از فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی رونمایی می‌کند

محمدامین حیدری
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - 12:12
شارژ سریع 300 وات

براساس شایعه‌ای تازه، شرکت ریلمی قصد دارد به‌زودی از فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی خود جهت استفاده در گوشی‌های هوشمند رونمایی کند.

البته ریلمی اولین شرکت چینی نیست که فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی را توسعه داده است و قبلا برند ردمی نیز از این فناوری در فوریه سال ۲۰۲۳ رونمایی کرده بود. در آن زمان، ردمی ادعا کرد که شارژ صفر تا صد یک باتری ۴,۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به کمک فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی کمتر از پنج دقیقه طول می‌کشد.

با این حال، بیش از یکسال است که از معرفی فناوری مذکور توسط ردمی می‌گذرد و آن‌ها تاکنون گوشی هوشمندی که بتواند از این سرعت شارژ استفاده کند، عرضه نکرده‌اند. بنابراین، درصورتی که ریلمی تنها از فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی رونمایی کند اما دستگاه سازگار با آن را روانه بازار نکند، مشتریان خود را دلسرد خواهد کرد.

البته این شرکت قبلا با معرفی شارژ سیمی ۲۴۰ واتی در گوشی‌های GT5 و GT Neo 5 تقریبا به فناوری شارژ فوق‌سریع ۳۰۰ واتی نزدیک شده است. همچنین گفته می‌شود که گوشی ریلمی GT7 Pro علاوه‌بر پشتیبانی از گواهی IP69 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار، به یک سنسور اثرانگشت اولتراسونیک مجهز خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید