گلکسی A35 و A55 سامسونگ به هوش مصنوعی Galaxy AI مجهز می‌شوند - تکفارس 
گلکسی A35 و A55 سامسونگ به هوش مصنوعی Galaxy AI مجهز می‌شوند - تکفارس 

گلکسی A35 و A55 سامسونگ به هوش مصنوعی Galaxy AI مجهز می‌شوند

محمدامین حیدری
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - 16:13
گلکسی A35 و A55 هوش مصنوعی Galaxy AI

گزارشی تازه نشان می‌دهد که دو گوشی گلکسی A55 و A35 قرار است به عنوان اولین دستگاه‌های سری A سامسونگ، قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI را دریافت کنند.

این قابلیت‌ها درواقع به همراه آپدیت One UI 6.1.1 برای این دو گوشی منتشر خواهند شد. در حال حاضر تنها گوشی‌های بالارده سامسونگ از هوش مصنوعی Galaxy AI بهره می‌برند اما ظاهرا این شرکت کره‌ای تصمیم دارد تا محصولات میان‌رده سری A را نیز به این فناوری مجهز کند. البته گزارش منتشر شده تنها به احتمال انتشار هوش مصنوعی سامسونگ برای دو گوشی گلکسی A55 و A35 در این ماه یا ماه آینده اشاره کرده است.

لازم به ذکر است که تمام قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI در دسترس دارندگان گوشی‌های میان‌رده سامسونگ قرار نخواهد گرفت و متاسفانه هیچگونه جزئیاتی در این زمینه تاکنون منتشر نشده است. با این حال، سامسونگ به احتمال زیاد قابلیت‌هایی که نیاز به قدرت پردازشی بالایی دارند را برای گوشی‌های گلکسی A55 و A35 منتشر نخواهد کرد زیرا از توان پردازشی کافی برخوردار نیستند.

همچنین مشخص نیست که آیا دو گوشی نام‌برده تنها دستگاه‌هایی هستند که به هوش مصنوعی Galaxy AI مجهز می‌شوند یا در آینده شاهد انتشار آن برای گوشی‌های دیگری نیز خواهیم بود. سامسونگ ممکن است هوش مصنوعی اختصاصی خود را تنها برای جدیدترین محصولات خود منتشر کند تا بتواند از این طریق گوشی‌های بیشتری بفروشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید